Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:23:45 GMT

لزوم برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت دانش آموزان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۳۷۸

لزوم برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت دانش آموزان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس رمضانی پور سه شنبه شب در شورای آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان با اشاره به پایان سال تحصیلی ۹۷-۹۸ گفت: امیدواریم دانش آموزان سال تحصیلی را به بهترین نحو به پایان برسانند و دانش آموزان شهرستان در سال ۹۸ کنکور خوش بدرخشند.

وی افزود: امام رضا (ع) می‌فرمایند ایمان از اسلام یک درجه بالاتر است و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان و به فرزند آدم چیزی بالاتر یقین داده نشده است، یعنی مهم سیر تکاملی انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: باید به گونه‌ای زمینه رشد معنوی فرزندانمان را به وجود بیاوریم که فرزندان ما به مرحله یقین برسند و مرحله یقین هم با زد و بند نمی‌شود یعنی ممکن است انسان ادعای ایمان کند ولی یقین چیزی دیگر است و رسیدن به کمال با عمل و تربیت شدن است.

رمضانی پور تأکید کرد: تربیت در فصل تابستان تمام نمی‌شود و باید کمک کنیم ولو بخشی از دانش آموزان در تابستان اوقات فراغت را به بهترین شکل سپری کنند و برای آنها برنامه داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه معلمان پرورشی را باید تشویق و ترغیب کنیم و در این راستا مدیران مدارس به مربی پرورشی بها دهند، تصریح کرد: برخی خانواده‌ها به تربیت فرزندان خود بی توجه هستند، در مسائل تربیتی دانش آموزان باید وقت و بودجه بگذاریم.

رمضانی پور اضافه کرد: از مدیریت آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان می‌خواهیم هر چه توان دارند در این زمینه مصروف کنند تا شاهد رشد تربیتی معنوی در میان فرزندان مان باشیم.

کد خبر 4638643

منبع: مهر

کلیدواژه: رفسنجان آموزش و پرورش استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۴۱۷۰ نیروی بهداشت و مراقب سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، صادق ستاری‌فرد اظهار کرد: مکمل یاری و بهداشت دهان و دندان دانش‌آموزان به صورت جدی در حال انجام و غربالگری سلامت و هنجاریابی دانش آموزان به عنوان امری مهم باید پیگیری شود.

وی افزود: در حوزه تربیت بدنی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، آموزش محیط زیست و آموزه‌های زیست محیطی ارائه می‌شود، همچنین با همکاری جمعیت هلال احمر طرح دادرس و ماهر و به عبارتی آموزش کمک‌های اولیه و کمک‌های امدادی به دانش آموزان و خانواده‌ها ارائه می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جایگاه حوزه سلامت در برنامه درسی بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: امید است که با بازنگری برنامه درس ملی، بخشی از برنامه درسی هفتگی به سلامت و بهداشت دانش‌آموزان اختصاص یابد و این کار نیازمند توجه جدی است.

ستاری‌فرد ادامه داد: امیدواریم در شورای عالی آموزش و پرورش این موضوع مورد توجه قرار گیرد تا ظرفیت‌هایی برای حوزه بهداشت و سلامت در نظر گرفته شود، باید از ظرفیت‌های مدرسه در پیشبرد سلامت دانش آموزان استفاده کنیم.

وی با اشاره به استخدام ۴۱۷۰ نیروی بهداشت و مراقب سلامت گفت: آزمون مذکور چهاردهم اردیبهشت برگزار و این افراد، مهر راهی مدارس می‌شوند.

کد خبر 746667

دیگر خبرها

  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • تاکید بر اهمیت تربیت نیروی کارآفرین
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • لزوم تربیت دانش آموز آینده ساز مبتنی بر ساحت‌های سند تحول بنیادین
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد