Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق ذوب آهن گفت: باشگاه ذوب آهن باشگاه خوبیست که در این باشگاه آرامش حکم فرماست.

هادی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت تمدید قراردادش با باشگاه ذوب آهن، اظهار کرد:در جلسهای که از طرف باشگاه برگزار شده شرکت کردم و صحبت‌هایی انجام دادم اما هنوز چیزی قطعی نشده و قراردادی امضا نکرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاداتی از تیمهای مختلف داخلی و خارجی به دستم رسیده است ولی باید شرایط را بررسی کنم تا بتوانم در این رابطه نتیجه گیری کنم.

وی در در پاسخ به این سوال که آیا کدوریتی که بین او و منصوریان بعد از نیم فصل ایجاد شد ممکن است باعث جداییش از ذوب شود یا خیر، گفت: مشکل خاصی با منصوریان ندارم و دوست دارم در ذوب آهن بمانم. ذوب آهن تیم بزرگی است و من سابقه چندین سال بازی در این تیم را در کارنامه دارم. باشگاه ذوب آهن باشگاه خوبی است و در آن آرامش حکم فرماست.

بیشتر بخوانید:

منصوریان، محمدی را می‌بخشد؟

محمدی با تاکید بر اینکه هنوز تماسی از طرف باشگاه برای برگزاری جلسه دوم با وی گرفته نشده است، خاطر نشان کرد: تا این زمان که من در حال مصاحبه هستم یک جلسه برگزار شد و قرار شد طی جلسه دیگری تصمیم نهایی اتخاذ شود؛ من نیز این موضوع را با مدیر برنامه‌ام در میان گذاشتم تا درصورتی که شرایط مهیا بود قراردادم را تمدید کنم ولی با من تماسی گرفته نشده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن تیم فوتبال ذوب آهن علیرضا منصوریان نقل و انتقالات هادی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد

به گزارش فرارو و به نقل از  ایسنا، بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند. گل‌محمدی با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر در جلسه امروز موانع موجود برطرف شود، این مربی به‌زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند.

 قرار است امروز جلسه‌ای برای حل موانع حضور گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر برگزار شود که تا درباره آینده فعالیت‌های این سرمربی تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • پالس مثبت برای حل مشکل یحیی گل‌محمدی
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور شد
  • گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • رضا درویش: مالکان جدید یک‌ بار برای همیشه باید بدهی‌های پرسپولیس را صفر کنند