Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله مهدی خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به حادثه خیز بودن استان قزوین و آسیب پذیری در مقابل برخی حوادث مانند سیل و زلزله ضرورت دارد با آموزش‌های همگانی بتوانیم سطح آگاهی و بینش و سپس مهارت شهروندان را در زمینه‌های مختلف بالا ببریم.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی، اجرای زنگ ایمنی مدارس و مهارت افزایی دانش آموزان از کارهایی است که توانسته ضمن تقویت روحیه خودباوری به کاهش خسارات جانی، مالی و روحی روانی منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزوین در ردیف ۴ استان برتر کشور

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: با برگزاری مانور زنگ ایمنی مدارس که در هشتم آذر ماه برگزار شد استان قزوین توانست در ردیف ۴ استان برتر کشور در این خصوص قرار گیرد.

مهدی خانی بیان کرد: با اقدامات انجام شده تاکنون ۲۴۰ هزار دانش آموز با گذراندن دوره‌های آموزشی با موضوعاتی چون امداد و نجات اولیه، پناه گیری درست، انتقال مجروحان، آشنا شدند.

وی اظهار داشت: با آموزش چهره به چهره در همه مدارس استان زمینه تقویت تاب آوری افراد بویژه جوانان و نوجوانان فراهم شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: در هشتم آذر ماه هر سال به صورت نمادین چند مدرسه در هر شهرستان انتخاب شده و مانور خروج اضطراری و پناه گیری دانش آموزان تمرین می‌شود.

۲۵ حادثه استان قزوین را تهدید می‌کند

مهدی خانی بیان کرد: آموزش‌های امداد و نجات از سوی دانش آموزان با استقبال روبرو شده و امسال نیز با تداوم این دوره‌های آموزشی زمینه مهارت افزایی دانش آموزان در حوادث فراهم خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین بیان کرد: از مجموع ۳۳ حادثه غیرمترقبه در کشور تعداد ۲۵ حادثه استان قزوین را تهدید می‌کند که زلزله، سیل و سرمازدگی از مهمترین آنهاست.

کد خبر 4637821

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین رویداد ملی «گام نو» ویژه دانش‌آموزان کارآفرین هنرستانی با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این رویداد با بیان اینکه این نهاد ۶۵ هزار دانش‌آموز هنرستانی را در سراسر کشور تحت حمایت دارد، گفت: کمیته امداد در چارچوب سیاست توانمندسازی دانش‌آموزان هنرستانی، طرح ایجاد و تقویت توانمندی‌های کسب و کار را برای دانش‌آموزان هنرستانی به اجرا درآورد.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه که از حدود یک سال و نیم قبل آغاز شد، شناسایی و بالفعل کردن ظرفیت‌ها و استعدادهای کارآفرین نوجوانان ایرانی است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: با اجرای این برنامه، حدود ۲ هزار دانش‌آموز هنرستانی کارآفرین به مرحله توانمندی در کسب و کار و دریافت تسهیلات اشتغال به منظور راه‌اندازی طرح‌های شغلی خود رسیدند.

بختیاری تاکید کرد: نخستین رویداد ملی «گام نو» امروز با حضور ۱۳۰۰ دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی در ۱۱ استان کشور برگزار شد که از این تعداد حدود ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان برگزیده در برنامه ملی حضور داشتند.

وی با اعلام آمادگی برای حمایت از طرح‌های کسب و کار دانش‌آموزان هنرستانی، گفت: با حمایت دولت، می‌توانیم گام‌های موثرتری در این زمینه برداریم.

رئیس کمیته امداد ترویج فرهنگ کار و تلاش در جامعه، مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در این زمینه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی نقش تأثیرگذاری دارند.

کد خبر 6085699

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۱۰هزار دانش‌آموز سنندجی
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس