Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@18:00:14 GMT

تاکید رسانه عربی بر ماندن برانکو در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۴۶۳

تاکید رسانه عربی بر ماندن برانکو در پرسپولیس

به گزارش جهان نيوز، پس از آن که رسانه های ایرانی به نقل از مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که بدهی نزدیک به یک میلیون یورویی این سرمربی پرداخت شده و ماندن او و ادامه همکاری اش با سرخ پوشان ایرانی حتمی است، این بار اما رسانه عربی زبان الرای نوشت: تیم فوتبال پرسپولیس با برانکو ایووانکویچ تسویه کرده و مدت هاست این باشگاه در تلاش است تا با وجود موانع، حقوق این سرمربی کروات را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  رسانه عربی در ادامه نوشت: باشگاه پرسپولیس از ترس اینکه برانکو شکایتی را به فیفا ارائه دهد به دنبال پرداخت هر چه سریعتر حقوق این سرمربی کروات است.

همچنین این رسانه عربی برانکو ایووانکویچ را سرمربی قابل توجه که سابقه فعالیت در تیم فوتبال هانوفر آلمان را دارد، قلمداد کرده است.

گفتنی است در روز های اخیر شایعات فراوانی مبنی بر حضور این سرمربی در تیم های عربی همراه با تاکیداش در رسانه های کروات وجود دارد که این موضوع را بیشتر از پیش جنجال بر انگیز کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران کپی متن خبر برچسب ها: برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس لیگ برتر

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین، فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدارهای پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

کد خبر 844917 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • چرا اردن به اسرائیل کمک کرد؟
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • نشست سرمربی برزیلی و مدیرعامل پرسپولیس
  • بازتاب گسترده پاسخ پهپادی-موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در رسانه‌های عربی
  • سرپرست صنعت نفت: مصمم به شکست پرسپولیس هستیم/ با حمایت تماشاگران به دنبال بقا هستیم
  • رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی + ویدیو
  • عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی
  • بازتاب عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل در رسانه‌های عربی