Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@06:45:27 GMT

تبریک روحانی به‌مناسبت روز ملی جمهوری فیلیپین

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۵۴۳

رئیس جمهور در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری فیلیپین به دولت و مردم این کشور، با اشاره به روند رو به رشد مناسبات دو کشور ابراز امیدواری کرد که روابط دوستانه در راستای منافع دو ملت بیش از پیش توسعه یابد.

به گزارش ایسنا،‌ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای رودریگو روآ دوترته

رئیس جمهوری فیلیپین

فرا رسیدن روز ملی جمهوری فیلیپین را به جناب عالی و مردم آن کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی سالیان گذشته و در پرتو رویکرد مستقل و مردمی جناب‌عالی، روند رو به رشد مناسبات دو جانبه را شاهد بوده‌ایم. امیدوارم این روابط دوستانه در راستای منافع دو ملت بیش از پیش توسعه یابد.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و بهروزی مردم جمهوری فیلیپین را مسألت دارم.

حسن روحانی . رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و فیلیپین حسن روحاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ این پیام به شرح ذیل است:   بسم الله الرحمن الرحیم و ان جندنا لهم الغالبون و همیشه سپاه ما بر دشمن غالب اند. سوره صافات آیه ۱۷۳   اقدام مقتدرانه و تلافی جویانه غیور مردان سپاه همیشه سرافراز در حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود که نه تنها کام ملت ایران بلکه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه نستوه را شیرین کرد.   این مأموریت موفقیت‌آمیز که در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت پاسخ کوبنده و تنبیه متجاوز و به همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی شد نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیر بوده و در این راه به فضل الهی، نصرت و پیروزی نهایی از آن ملت ایران و مظلومان جهان است و بدون شک تداوم ماجراجویی‌های رژیم جعلی اسرائیل و همپیمانانش با پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌تر فرزندان رشید این ملت در نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد.   ضمن شکرگزاری به درگاه الهی به پاس این پیروزی بزرگ امیدوارم نام مقدس ایران اسلامی، همواره قرین عزت، عظمت و سربلندی باشد.   دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس مجلس به مناسبت فرارسیدن روز ارتش
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • حسن روحانی: صهیونیست‌ها درس بگیرند و حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • رئیسی انتخاب رئیس‌جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • رئیسی انتخاب رئیس جمهور جدید اسلواکی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر
  • پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به رئیسی به مناسبت عید فطر
  • پیام تبریک رئیس جمهور ترکمنستان به دکتر رئیسی به مناسبت عید فطر