Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:20:20 GMT

آیفون احتمالا خارج از چین تولید می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۵۶۲

آیفون احتمالا خارج از چین تولید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تلگراف، بزرگترین کارخانه تولید کننده موبایل های اپل اعلام کرده در صورت تشدید جنگ تجاری میان چین و آمریکا می تواند آیفون را خارج از چین تولید کند.

شرکت تایوانی «فاکس کان» میلیون ها آیفون را در کارخانه های خود سرهم می کند. این شرکت اعلام کرده ظرفیت کافی برای تامین تقاضای آیفون در کارخانه های خود خارج از چین را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیو یانگ وی مدیر این کارخانه در این باره گفت: ۲۵ درصد ظرفیت تولید ما خارج از چین است. ما به اپل کمک می کند تقاضای آیفون در بازار آمریکا را تامین کند. ما ظرفیت کافی برای تامین تقاضای اپل را در اختیار داریم.

این درحالی است که فاکس کان تاکنون بخشی از تولید آیفون را به هند منتقل کرده تا از مالیات بر واردات در چین رهایی یابد.

این شرکت همچنین تعهد کرده میلیاردها دلار در کارخانه خود در آمریکا که در ویسکانس قرار دارد، سرمایه گذاری کند. البته بعید به نظر می رسد در این کارخانه آیفون تولید شود.

اگر دونالد ترامپ تعرفه مالیات بر واردات به ارزش ۳۰۰ میلیارد دلار بر کالاهای چینی وضع کند، اپل با این شیوه می تواند خود را از شر این مالیات خلاص کند.

قرار است آیفون های جدید در ماه سپتامبر رونمایی شوند و هرگونه افزایش مالیات بر واردات کالاهای چینی به معنای گرانتر شدن دستگاه های این شرکت است.

کد خبر 4638639

منبع: مهر

کلیدواژه: اپل گوشی آیفون چین ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد

استاندار خراسان جنوبی گفت: مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد، فعالیت این مجتمع در اشتغال‌زایی و رونق استان نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در نشست بررسی مسائل مجتمع کک طبس که با حضور مدیرعامل و سهامداران مجتمع، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همراه بود، به عنوان شعار سال، جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و اظهار کرد: این مجتمع که در ابتدای دولت سیزدهم با ۲۰ درصد ظرفیت دو باتری فعال بود، به همت سهامداران و با پیگیری‌های صورت گرفته، با افزایش حجم تولیدات به فعالیت خود ادامه داد.

وی با اشاره به فعال شدن دو باتری این کارخانه در سال ۱۴۰۱ افزود: با رسیدن باتری‌های قبلی به ظرفیت ۱۰۰ درصدی و افتتاح فاز دوم کارخانه شامل باتری‌های سه و چهار، تولید کک در این مجتمع افزایش چشمگیری داشت.

استاندار خراسان جنوبی با قابل تقدیر خواندن اقدامات صورت گرفته گفت: فعالیت این مجتمع در اشتغالزایی و رونق استان نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این واحد تولیدی متذکر شد: به جهت اهمیت موضوع و نقش تولیدات این کارخانه در رفع نیاز داخلی کشور، مجتمع کُک طبس باید با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد.

در ادامه این نشست درخصوص راهکارهای توسعه و افزایش سطح تولید کک در این مجتمع بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایمنا، مجتمع کک طبس، سومین مجتمع صنعتی تولید کک کشور است که با زیربنای ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۳۰۰ هزار متر مربع ایجاد شده و زمینه اشتغال حدود ۴۰۰ نفر را فراهم کرده و تولیدات این مجتمع در صنایع فولاد و زغال کاربرد دارد.

کد خبر 747318

دیگر خبرها

  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.