Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@09:48:44 GMT

یورو 2020: برد آلمان، فرانسه و بلژیک

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۷۰۳

‍‍‍‍‍‍

هفته چهارم رقابت های فوتبال انتخابی یورو 2020 با پیروزی پرگل آلمان، فرانسه و بلژیک به پایان رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه این مسابقات، دیشب در گروه سی، آلمان با ۸ گل استونی را درهم کوبید،در این بازی مارکو رویس و سرژ گرنابری - هریک دوگل و لئون گورتزکا، ایلکای گوندوگان، تیمو ورنر و لامینه سانه یکبار گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیگر بازی هم بلاروس با یک گل مغلوب ایرلند شمالی شد.
در این گروه ایرلند با 12 و آلمان با 9 امتیاز اول و دوم هستند.

درگروه ایی، مجارستان صدرنشین یک به صفر ولز را شکست داد و اسلواکی 5 - 1 از سد جمهوری آذربایجان گذشت.

در گروه اچ، فرانسه با ۴ گل کیلیان ام باپه، وسام بن یدر، فلورین تووین و کورت زوما مقابل آندورا به پیروزی رسید، آلبانی 2 - صفر مولداوی را برد و  ایسلند2 - 1 ترکیه را از پیش رو برداشت.
در این گروه فرانسه، ترکیه و ایسلند با 9  امتیاز اول تا سوم اند.

در گروه جی، ایتالیا در خانه 2 - 1 بوسنی را شکست داد، لورنزو اینسینیه و مارکو وراتی برای لاجوردی پوشان گلزن کردند و تک گل میهمان را ادین ژکو به ثمر رساند. در دو بازی دیگر، یونان 2 به 3  مغلوب ارمنستان شد و فنلاند هم با 2 گل لیختن اشتاین را برد.

در گروه آی، بلژیک ۳  به صفر برابر اسکاتلند به پیروزی رسید که روملو لوکاکو - دوبار و کوین دی بروین یکبار گل زدند، روسیه یک - صفر قبرس را برد و قزاقستان با 4  گل بر سن مارینو فائق آمد.
دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال انتخابی یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با غلبه بر مایورکا به استقبال ال‌کلاسیکو رفت

صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا با کسب سه امتیاز یک بازی خارج از خانه خودش را برای دو مأموریت مهم پیش رو در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا آماده کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید سی‌و‌یکمین بازی خود در فصل جاری لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشت و شانس خود را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش داد. در این بازی که از ساعت 20 امروز (شنبه) به وقت تهران در خانه تیم مایورکا برگزار شد، میهمان مادریدی موفق شد میزبان خود را با تک گل دقیقه 48 اورلین شوامنی شکست دهد.

بیست‌و‌چهارمین پیروزی این فصل کهکشانی‌ها این تیم را 78 امتیازی کرد تا فاصله‌اش را با بارسلونا رده دومی که در این هفته هنوز به میدان نرفته را به 11 امتیاز افزایش دهد. این پیروزی همچنین روحیه شاگردان کارلو آنچلوتی را برای دو بازی مهم پیش رو تقویت کرد. یکی از این بازی‌ها چهارشنبه شب در خانه منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپاست و دیگری ال‌کلاسیکو است که یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

اعلام آمادگی رئال مادرید برای تمدید قرارداد ناچو

در تنها بازی باقیمانده امشب لالیگا، از ساعت 22:30 به وقت تهران، بارسلونا میهمان کادیس خواهد بود.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها نیز پس از رئال مادرید 78 امتیازی، بارسلونا با 67 امتیاز، جیرونا با 65 امتیاز و اتلتیکومادرید با 61 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن و مهرام به نیمه نهایی رسیدند
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • پایان فصل قانونی NBA/ پیروزی لیکرز با درخشش پادشاه
  • مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • یخچالی، ستاره گلادیاتورها در پیروزی سخت
  • نصف رئال، یک گام به فتح لالیگا نزدیک شد
  • رئال با غلبه بر مایورکا به استقبال ال‌کلاسیکو رفت
  • ویرا از گل محمدی جلو زد!