Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:24:03 GMT

به عملکرد تیم ملی آلمان باید افتخار کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۸۴۴

به عملکرد تیم ملی آلمان باید افتخار کرد

بعد از پیروزی 8-0 آلمان مقابل استونی که دیشب در رقابتهای انتخابی یورو2020 اتفاق افتاد، مارکوس زورگ، دستیار سرمربی تیم ملی آلمان عملکرد و نتیجه مانشافت در این بازی را بی‌نظیر خواند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان دیشب در حالیکه سرمربی‌اش یواخیم لوو را که مدتی پیش در یک سالن ورزشی دچار حادثه شده و همچنان بستری است را روی نیمکت نمی‌دید، در ادامه رقابتهای انتخابی یورو2020 در خاک خود به مصاف استونی رفت و با نتیجه پرگل 8-0 به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این بازی، مارکوس زورگ، دستیار سرمربی آلمان که در غیاب لو هدایت مانشافت را به عهده دارد به ستایش از بازیکنانش پرداخت و عملکرد آنها و نتیجه بدست آمده در این بازی را بی‌نظیر دانست.

 

 

آلمان در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به ایرلند شمالی با 9 امتیاز از سه بازی در رتبه دوم گروه C قرار دارد و در ادامه رقابتهای این گروه روز ششم سپتامبر در هامبورگ به مصاف نایب‌قهرمان لیگ ملتهای یوفا، هلند خواهد رفت. بازی‌ای که انتظار می‌رود با حضور یواخیم لوو به عنوان سرمربی آلمان انجام شود.

 

زورگ بعد از پیروزی پرگل دیشب آلمان به خبرنگاران گفت:" دیگر از این بهتر نمی‌شود. شور و شوق تیم در این بازی تعیین کننده بود. یعنی همان چیزی که ما از بازیکنان‌مان خواسته بودیم".

 

 

دستیار سرمربی تیم ملی آلمان در ادامه گفت:" یکی دیگر از هدفهای ما در این بازی روحیه دادن به هواداران مانشافت بود که معتقدیم موفق شدیم به این هدف برسیم. چنین پیروزی‌ای تنها در شرایطی ممکن است که کل تیم با اتحاد کامل عمل کرده و همه اعضایش برای رسیدن به هدف مشترک دست به دست هم بدهند".

 

زورگ در ادامه صحبتهایش افزود:" باید از این تیم قدردانی کرد. تیمی که بعد از یک فصل طولانی و وقفه بلند 10 روزه، وقتی به زمین رفت از جان و دل مایه گذاشت و با آخرین حد توان جنگید. ما باید به عملکردمان در دو بازی اخیر تیم ملی افتخار کنیم".

 

تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال لهستان به طور رسمی هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن سرمربی پیشین  تیم‌های ملی والیبال آلمان، بلژیک و لهستان که اخیراً بحث حضورش روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران مطرح بود، با امضای قراردادی دو ساله هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. این مربی بلژیکی بین سال‌های 2022 تا 2023 هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان را برعهده داشت و در آخرین تجربه مربیگری‌اش هم روی نیمکت تیم والیبال زنان نیلوفر بلدیه‌اسپور ترکیه حضور داشت.

هینن در سال 2014 تیم ملی والیبال آلمان را درمسابقات جهانی به عنوان سومی رساند و در ادامه با تیم ملی والیبال لهستان به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی 2018 رساند و در جام جهانی 2019 هم این تیم را به عنوان دومی رساند. او در لیگ‌ ملت‌های والیبال 2019 و 2021 به ترتیب عناوین دومی و سومی را برای این تیم به ارمغان آورد.

سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد

در ماه اکتبر بود بحث علاقه‌مندی فدراسیون والیبال ایران به استخدام هینن 54 ساله برای جانشینی بهروز عطایی مطرح شده بود، اما در نهایت این فدراسیون با وجود گزینه‌هایی همچون روبرتو پیاتزا، جان‌لورنزو بلنجینی، ولادیمیر آلکنو، پیمان اکبری و سعید معروف، تصمیم گرفت مائوریسیو پائز را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب کند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد