Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر ژاپن که امروز عازم تهران شده است مواضع کلی خود را درباره رایزنی‌هایی که در تهران با مقامات ایرانی خواهد داست بیان کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه ژاپنی ماینیچی، شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن روز چهارشنبه برای سفری دو روزه عازم ایران شده و اظهار کرده است که می‌خواهد مذاکره صادقانه‌ای برای تأمین ثبات در خاورمیانه با مقامات عالیرتبه ایرانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبه در فرودگاه هاندای توکیو به خبرنگارها گفت: نگرانی‌هایی درباره بالا گرفتن تنش‌ها در خاورمیانه وجو ددارد. ضمن اینکه وضع موجود توجه جامعه بین‌المللی را برای صلح و امنیت در منطقه جلب می‌کند، ژاپن دراین میان خواهان ایفای نقشی به قدر توان خود است.

وی همچنین گفت: مایلم برای کاهش تنش‌ها تبادل نظر صریحی داشته باشم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژاپن ايران شینزو آبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم یاوه گویی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران

به گزارش بامداد سه‌شنبه سی ان ان، نتانیاهو در بیانیه‌ای که در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) منتشر کرده، بدون اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که ناقض قوانین بین‌الملل است مدعی شد: جامعه بین‌المللی در برابر تجاوز ایران که صلح جهانی را تهدید می‌کند، یکپارچه بایستد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعا‌های بی‌اساس خود، افزود: ایران به طور مستقیم و از طریق نیرو‌های نیابتی خود، حماس و دیگران، در حال انجام یک کارزار تجاوزکارانه تمام‌عیار است که نه تنها (رژیم) اسرائیل، بلکه کل خاورمیانه را تهدید می‌کند.

این اظهارات در حالی مطرح شده که نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد پیش‌تر در واکنش به عملیات تنبیهی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی، اعلام کرده بود: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ عملیات «وعده صادق» را با شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه انجام داد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است
  • نخست وزیر انگلیس: تشدید تنش ها در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • سوناک: تشدید تنش‌ها در خاورمیانه به نفع هیچ‌کس نیست
  • ۹ نشان رنگارنگ سهم فرنگی کاران ایرانی از مسابقات آسیایی
  • اقدام جالب محافظان نخست وزیر ژاپن در خیابان
  • تداوم یاوه گویی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • فیلم حرکت ویژه محافظان و تیم اسکورت نخست وزیر ژاپن | درخواست با احترام از رانندگان!
  • محمدی مقتدرانه به مدال برنز رسید
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال