Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@18:35:29 GMT

زنگ افتتاح نمایش زندگی یک رویاست نواخته شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۰۸۸۴

زنگ افتتاح نمایش زندگی یک رویاست نواخته شد

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، آیین افتتاح نمایش "زندگی یک رویاست" با حضور اصحاب رسانه، پیشکسوتان و هنرمندان عرصه تئاتر تبریز  در سالن استاد صادقی تئاتر شهر برگزار شد.

امیر رضا رنجبران کارگردان نمایش "زندگی یک رویاست" در این مراسم ضمن خوش امدگویی به حضار عنوان کرد: کار کارگردانی همان طور که در این اثر تجربه کردم چیزی نیست که از دور به این حرفه نگریسته می شود بلکه مشقت های بسیاری را با خود همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حضور پررنگ مردم به ویژه اساتید و پیشکسوتان تئاتر که راه های دشوار این هنر را در استان برای نسل جوان هموار کرده اند نوعی دلگرمی بود من در کنار این بزرگان قوت قلب گرفتیم.

این کارگردان جوان تبریزی ابراز کرد: این اثر ماحصل 7 ماه تلاش و سختی گروه بوده که در هر فصل از سال مشکلات متفاوتی را تحمل کرده ایم تا اینک به صحنه برسیم.

رنجبران گفت: طبیعتا اجرای اول هر نمایشی کاستی هایی را با خود به دنبال دارد ولی این قابل توجیه نیست، مخاطبان روز اول نمایش کاستی ها را بر ما ببخشند و امیدواریم که از این اثر خوشتان آمده و ما را در راستای تبلیغ حمایت کنید.

محمد اردوبادی، هنرمند مطرح تئاتر تبریز، نیز در آیین افتتاح نمایش زندگی یک رویاست اظهار کرد: باعث افتخار است که تبریزی ام و در این شهر فعالیت تئاتری خود را شروع کرده و ادامه داده ام.

وی گفت: حضور پر شور جوانان و فعالیت آنها بسیار با ارزش است که برای تئاتر استان زحمت می کشند تا همواره این هنر در صحنه بماند.

گفتنی است نمایش ”زندگی یک رویاست” به کارگردانی امیررضا رنجبران از ۲۰ خرداد ماه ساعت 19 در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به صحنه می رود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تئاتر تئاتر شهر مشکلات نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

 به نقل از حوزه هنری قم، پنج اثر برگزیده جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم در مرحله انتخابی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حاضر هستند.

«همه آب‌ها نام عباس را می‌دانند» از مسجد حسینی، «دوستی ابدی» از مسجد چهارده معصوم (ع)، «یک باغچه بنفشه برای تو» از مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، «راز گل سرخ» از مسجد مصطفی خمینی (ره) و «جان پدر کجاستی» از مسجد عترت آثار حاضر در مرحله داوری این همایش هستند.

استان قم به دلیل ظرفیت بالای تئاتر بچه‌های مسجد و حضور ۱۳۰ گروه فعال در استان توانسته پنج سهمیه مرحله انتخابی جشنواره بچه‌های مسجد را به خود اختصاص دهد.

این پنج اثر روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور کارشناسان دفتر بچه‌های مسجد مرکز هنر‌های نمایشی بازبینی و آثار منتخب در مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، به رقابت با دیگر آثار می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • un۱۲، داستان رنج کرد‌ها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • رقص فراموشی و فرار از کلیشه‌ها