Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، سه‎شنبه، بیست و یکم خرداد جلسه هماهنگی برگزاری همایش کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش لرستان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، معاونین پرورشی و ابتدایی و برخی‌از روسای ادارات داخلی آموزش و پرورش لرستان برگزار شد.
رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به هدف این همکاری‌ها، اظهارکرد: مهم‌ترین هدف ستاد، ارتقای کارآمدی آموزش و پرورش در دست‌یابی به ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین است و بر این اساس با توجه به سند تحول بنیادین و سایر اسنادبالادستی، برنامه‌هایی طراحی و در حال اجرا است که در کمیته‌های همکاری شهرستان‌ها و مناطق حضور ائمه جماعت و نمایندگان ولی‌فقیه را داریم و فعالیت‌هایی در نظر گرفته شده است و شناسایی ظرفیت‌ها، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی جهت تعامل با سایر دستگاه‌ها ازجمله فعالیت‌ها و اقدامات این کمیته‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای تحقق برنامه‌های مشترک تربیتی، ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش شکل گرفته است که به‌جد پیگیر اجرایی شدن برنامه‌ها و مطالبات خانواده‌ها و دانش‌آموزان در امور تربیتی و مهارتی هستیم.
حجت‌الله مؤمنی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان و دبیر کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش لرستان، هدف از برگزاری این همایش را تبیین اهداف و تعمیق برنامه‌های دوجانبه حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش عنوان کرد.
وی افزود: این همایش با حضور حاجیان، مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش و با حضور ائمه‌جمعه و مدیران آموزش و پرورش سراسر استان ۲۷ خردادماه جاری در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان در جهت تقویت این همکاری‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی همایش حوزه و اموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های کلان سازمان نظام پزشکی و وزارت آموزش و پرورش بر اساس بند ۱ اصل ۱۱۰ قانون اساسی و بند اول سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و بر ارائه خدمات آموزشی پژوهشی، بهداشت، درمان، دارویی و توانبخشی، مبتنی بر اصول ارزش‌های اساسی - اسلامی و نهادینه سازی آن در جامعه تاکید دارد.

از جمله زمینه‌های همکاری سازمان نظام پزشکی کشور استفاده از ظرفیت اعضای سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور و معرفی اساتید برتر جامعه پزشکی به وزارت آموزش و پرورش جهت همکاری برای تولید محتوای علمی با محوریت آموزش و ارتقای سلامت جامعه است.

در همین حال، موارد همکاری وزارت آموزش و پرورش نیز استفاده از ظرفیت اساتید جامعه پزشکی با معرفی معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی به منظور تهیه برنامه‌های آموزشی سلامت محور برای دانش آموزان و آموزگاران است.

کد خبر 6081773 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه