Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۲۲ خرداد ماه مازندران را درگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.                    
انتهای پیام/س

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز

چه موانع بزرگی مانع از انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا می‌شوند؟

طرفداری | بارسلونا در حال جستجوی یک وینگر چپ جدید برای فصل آینده است. آنها در این فصل از ژائو فلیکس در این پست استفاده کرده‌اند، اما حضور این وینگر جوان پرتغالی در ترکیب بلوگرانا پرنوسان بوده است.

به گزارش اسپورت، بارسلونا همچنان نیکو ویلیامز را به عنوان یک گزینه احتمالی برای خرید در تابستان آینده زیر نظر دارد. این بازیکن جوان 21 ساله که محصول آکادمی اتلتیک بیلبائو است، در فصل جاری عملکردی درخشان داشته و نظر بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است. پس از مطرح شدن نام برایان ساراگوسا به عنوان یک گزینه ارزان‌تر، جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا هنوز نیکو ویلیامز را زیر نظر دارد.

پس از تمدید قرارداد ویلیامز با اتلتیک بیلبائو تا سال 2026، تصور می‌شد که بارسلونا دیگر به دنبال جذب او نباشد، زیرا آنها امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن جوان را به صورت آزاد به خدمت بگیرند. در ماه‌های اخیر، نام او به تیم‌هایی مانند استون ویلا، لیورپول، چلسی و آرسنال نیز لینک شده است.

موانع پیش روی انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا

اتلتیک بیلبائو برای فسخ قرارداد ویلیامز 50 میلیون یورو طلب می‌کند که با توجه به وضعیت مالی فعلی بارسلونا، پرداخت این مبلغ برای آنها دشوار است. البته بارسلونا با توجه به وضعیت مالی‌اش، می‌تواند برای خرید ویلیامز چند بازیکن خود را به فروش برساند تا منابع مالی مورد نظر را از این راه آزاد و تامین نماید. جدا از مبلغ درخواستی بیلبائو تیم‌های سرشناس انگلیسی همچون استون ویلا و لیورپول در کنار چلسی و آرسنال هم به طور جدی به جذب این بازیکن اسپانیایی می‌اندیشند.

ویلیامز با تعدادی از بازیکنان بارسلونا مانند آلخاندرو بالده رابطه دوستی صمیمانه‌ای دارد و از پیوستن به این تیم استقبال می‌کند. با این حال شرایط او در اتلتیک بیلبائو نیز مساعد و خوب است و به هیچ وجه خواهان جدایی اجباری نیست.

برایان ساراگوسا گزینه محتمل‌تر برای بارسلونا

به نظر می‌رسد که برایان ساراگوسا، وینگر جوان گرانادا، گزینه محتمل‌تری برای بارسلونا باشد. دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، معتقد است که می‌تواند او را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. اولویت بارسلونا جذب یک هافبک دفاعی توانمند است و تا زمانی که تکلیف جانشینی سرخیو بوسکتس در خط هافبک مشخص نشود، مدیران این تیم به دنبال گزینه‌های دیگر در سایر پست‌ها نمی‌روند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • استاندار خوزستان: بازرگانی یکی از مهمترین راه‌های افزایش تولید است
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • بروکراسی اداری، مهمترین مانع سرمایه گذاری در کشور
  • مهمترین تفاوت نمایشگاه قرآن ۱۴۰۳ نسبت به سال‌های قبل چیست؟
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید
  • توجه به آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری برای کشور است
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • ثبت جهانی پالنگان با جدیت دنبال شود