Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@05:48:02 GMT

راه های مقابله با چالش های امنیتی سایت های خبری

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۱۲۵۴

راه های مقابله با چالش های امنیتی سایت های خبری

در این پژوهش با استفاده از منابع مکتوب، موضوع مورد بررسی قرار گرفته و با توجه اینکه موضوع آن در خصوص یکی از مسائل روز است از منابع اینترنتی و سایت های خبری نیز عفلت نشده است، اما سعی شده تا حدی که به بحث کمک می کند برخی از مفاهیم نیز تعریف شوند.

این نوشته در مجموع در پنج بخش مقدمه، تعریف شبکه، آسیب پذیری سیستم ها، راه های مقابله با تهدیدات و امنیت داده ها در سندهای رسمی کشور تنظیم شده و متناسب با ضرورت بحث، عنوان های جزئی تری نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه افزایش آگاهی دست اندرکاران، یکی از اهداف اینگونه مقاله ها است در جای جای این نوشته هشدارهای لازم به مسئولان رسانه ها و مدیران سایت های مربوطه داده شده تا در حد خود گامی برای ارتقای امنیت سایبری برداشته شود.

ادامه مطلب به پیوست ضمیمه شده است.

**گروه ایرنا مقاله

از: علی حیدر شاه حسینی کارشناس ارشد مدیریت رسانه

ایرنا مقاله **۱۸۸۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه؛ خبری از سعید معروف نشد

تیم والیبال شهداب یزد که به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال رسید، به صورت رسمی سرمربی خود را معرفی کرد و بر این اساس رحمان محمدی‌راد هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده خواهد داشت.

رسانه رسمی این باشگاه نوشته است: "پس از جلسات متعدد هیات رئیسه و بررسی‌های انجام شده، رحمان محمدی‌راد یکی از منظم‌ترین و فنی‌ترین مربیان ایران و آسیا که در سال ۱۳۹۷ همراه با تیم شهرداری ورامین به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ دست یافت به صورت رسمی و با عقد قرارداد یک ساله به عنوان سرمربی رسمی شهداب یزد انتخاب شد.

اعضای کادر فنی و دستیاران محمدی راد پس از مذاکرات انجام شده طی چند روز آینده از طریق رسانه رسمی باشگاه معرفی خواهند شد. "

در حالی محمدی‌راد به عنوان سرمربی شهداب انتخاب شد که پیش از این امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب اعلام کرده بود مهدی مهدوی و سعید معروف از گزینه‌های هدایت شهداب هستند.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • در دنیای فیک نیوزها، چطور از روان‌مان محافظت کنیم؟
  • معاریو: ایران تمایلی به جنگ ندارد و با عقلانیت رفتار می‌کند
  • چگونه یک بک لینک قوی کسب بکنیم؟
  • کذاب‌های جذاب