Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@14:59:08 GMT

ترامپ دوباره مدعی تغییر رفتار ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۱۲۹۶

ترامپ دوباره مدعی تغییر رفتار ایران شد

رئیس جمهور آمریکا مدعی شده است که ایران در نتیجه تحریم‌های ایالات متحده و خروج واشنگتن از توافق هسته‌ای، رفتار خود را تغییر داده است.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در کاخ سفید ادعا کرد: ایران به طور کامل رفتار خود را تغییر داده است که این مساله در نتیجه تحریم‌های ایالات متحده و خروج واشنگتن از توافق هسته‌ای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران اکنون به ایالات متحده احترام می‌گذارد و از کمبود نان رنج می‌برد!

بیشتر بخوانید: ترامپ: نامه زیبا و بسیار گرمی از "‌اون" دریافت کردم بولتون: آمریکا در حال انجام عملیات سایبری خارجی است

رئیس جمهور آمریکا در ادامه مدعی شد: ایران اکنون کشوری است که به خاطر همه تحریم‌ها و سایر چیزها، یک کشور خیلی متفاوت تر از آن چیزی شده است قبل از آنکه من به کاخ سفید بیایم. قبل از اینکه من به کاخ سفید وارد شوم، ایرانی‌ها همه جا بودند و ترور انجام می‌دادند و مشکلاتی را ایجاد می‌کردند.

ترامپ در ادامه اظهارات بی پایه و اساس خود گفت: این به دلیل آن است که آنها اکنون بیشتر از هر زمان دیگری به ایالات متحده احترام می‌گذارند.

رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: آنها با تورم شدید و فزاینده روبرو هستند، ارزش پول آنها از بین رفته است، شما نمی‌توانید یک قرص نان بخرید.

وی در ادامه مدعی شده است که "من عمیقا مراقب وضعیت مردم ایران هستم و دوست دارم به آنها برای حل این مشکلات کمک کنم."

ترامپ در حالی مدعی کمک کردن به مردم ایران شده است که دولت وی از توافق هسته‌ای 2015 میلادی خارج شده و تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی را علیه تهران اعمال کرده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی ایران ترامپ مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد مرتبط با سپاه پاسداران ایران را در واکنش به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل تحریم کرده است.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، خبرگزاری رویترز به نقل از جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید این کشور علیه ایران خبر داد.

رئیس‌جمهور آمریکا در شرح تحریم‌های جدید علیه ایران افزود که این تحریم‌ها فرماندهان و نهادهای مرتبط با سپاه پاسداران ایران را هدف قرار داده است. 

جو بایدن تصریح کرد: آمریکا در خصوص تحریم‌های جدید علیه ایران با کشورهای عضو گروه هفت هماهنگ است و متحدان ما تحریم‌ها و اقدامات بیشتری را علیه برنامه نظامی بی‌ثبات کننده ایران وضع خواهند کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا هم اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در واکنش به حمله ایران به اسرائیل در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

این وزارتخانه افزود که پنج شرکت را که برای شرکت فولاد خوزستان مواد اولیه فراهم می‌کردند، تحریم کرده است. 

بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، نهادها و افرادی که تحریم شده اند، به ایران در زمینه تولید و گسترش برنامه پهپادی کمک می‌کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • تحولات اوکراین|خشم زلنسکی از تفاوت برخورد غرب با اسرائیل
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • بایدن: مصمم به جلوگیری از گسترش درگیری در خاورمیانه هستیم
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است