Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@18:49:43 GMT

وضعیت کیفی هوای امروز تهران؟

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۱۴۳۵

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به تداوم روند افزایشی دمای تهران گفت: برخی ساعات امروز هوا در آستانه شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه‌های حساس جامعه قرار خواهد گرفت. ناطقان: حسین شهبازی، مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ارتباط با هوای پایتخت اظهار داشت: بر اساس نتایج حاصل از پیش بینی وضعیت کیفیت هوا در ایستگاه مهرآباد، انتظار می رود در صبحگاه بیست و دومین روز خرداد به دلیل کاهش میزان ناپایداری جوی و ازدیاد حجم تردد خودروها در سطح شهر، افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها از جمله ذرات معلق مشاهده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:همچنین در طول روز جاری (چهارشنبه) همراه با افزایش تابش نور خورشید و حضور آلاینده های لازم، شرایط برای تولید آلاینده ازن فراهم خواهد شد و به تدریج بر غلظت آلاینده‌ها افزوده شده، به صورتی که طی برخی ساعات وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران از لحاظ این آلاینده در آستانه شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران  ادامه داد: به تدریج با تغییر شرایط جوی تا بعدازظهر، برخی ساعات همراه با افزایش وزش باد بوده که در بهبود کیفیت هوای پایتخت موثر خواهد بود.

وی بیان داشت: این وضعیت جوی تا روز پنجشنبه کم و بیش تداوم خواهد داشت و برخی ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد  است. از این رو انتظار می‌رود در طول روز پنجشنبه به طور موقت بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله آلاینده ازن و ذرات معلق افزوده شود.

شهبازی خاطرنشان کرد: همچنین همراه با ناپایداری های جوی تا بعدازظهر، وزش باد در عصرگاه احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال داشته باشد. همچنین تا روز آینده دما روند افزایشی خواهد داشت. منبع: فارس برچسب ها: وضعیت کیفی ، هوای تهران ، هوای سالم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وضعیت کیفی هوای تهران هوای سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۵ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۳ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6082287

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای پایتخت در آخرین روز از فروردین ماه قابل قبول است
  • هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • تداوم کیفیت سالم هوا در تهران
  • وضعیت هوای تهران در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق