Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@13:25:06 GMT

مستند «پرسپولیس- شیکاگو» روی آنتن شبکه یک

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۱۶۳۴

مستند «پرسپولیس- شیکاگو» روی آنتن شبکه یک

خبرگزاری میزان- مستند «پرسپولیس- شیکاگو» ساخته ارد عطارپور ۲۴ خرداد از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مستند «پرسپولیس- شیکاگو» درباره ماجرا‌های الواح هخامنشی در حدود نود سال پیش است که طی آن برخی محققان آمریکایی از دانشگاه شیکاگو به منظور مرمت و مطالعه نوشتار‌های حک شده بر روی یکسری از این الواح تخت جمشید به ایران می‌آیند و آن‌ها را به آمریکا می‌برند، اما باز نمی‌گردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستند برنده جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی مستند از جشن مستقل مستندسازان سینمای ایران و جشن خانه سینما شده است.

عوامل تولید این اثر مستند عبارتند از: پژوهشگر، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده اُرد عطارپور، فیلمبردار و اصلاح رنگ رضا تیموری، صدابردار احمدرضا طایی، عکاسی، تدوین و صداگذاری سعید خدا رضایی، گوینده متن شهرام درخشان، نقاشی دیجیتال آرین یزدان‌پناه، مدیر تولید حسن فرهادی، تصاویر هوایی امید کشاورز.

فیلم مستند «پرسپولیس- شیکاگو» ساخته ارد عطارپور جمعه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شبکه یک سیما مستند پرسپولیس شیکاگو رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «مجله هنری بوم» مجله‌ای تصویری است که شخصیتی سفر شهری دارد، و به سراغ رخداد‌ها و آثار هنری جدید شهر می‌رود. در هر قسمت از این برنامه «حامد مهربانی»، به محل رویداد هنری رفته، و در آنجا گفت و گویی شنیدنی با هنرمندان و دست اندرکاران آن دارد.

پوشش مراسم معرفی انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی، حضور در رویداد چیدمان «ده هزار جهان» در موزه هنر‌های معاصر و گفتگوی «حامد مهربانی» با «ابوذر ونکی» خالق این اثر و همچنین نمایشگاه عکس «بازگشت» و دیدار و گفتگو با «سید احسان باقری» (عکاس) از جمله آیتم‌های متنوع این قسمت از «مجله هنری بوم» است.

«مجله هنری بوم» با اجرای حامد مهربانی، تهیه‌کنندگی احمدرضا بلیغ و احمدرضا زارعی، کارگردانی کیانوش الطافی، سردبیری محسن صفایی فرد و به همت گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو در مرکز هنری رسانه‌ای سلوک تهیه و تولید و از ۲۹ فروردین ماه هر چهارشنبه حوالی ساعت ۲۳:۲۰ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • «همیشه با هم» در «پا به ماه» روی آنتن شبکه دو
  • «هیس، هیچی نیس!» روی آنتن تلویزیون می‌رود
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون
  • فانتزی «هیس، هیچی نیس!» از اول اردیبهشت روی آنتن می‌رود
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما