Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کنفرانس الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت با بیان اینکه مراحل تهیه و تدوین سند الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت مراحل نهایی خود را طی می‌کند، از اجرای این سند از سال ۱۴۰۰ خبر داد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ دکتر هادی اکبرزاده صبح امروز در هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت در کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اظهار کرد: هشتمین کنفرانس با موضوع الگوی پیشرفت؛ پیشران‌ها، چالش‌ها و الزامات تحقق در روزهای 22 و 23 خرداد ماه در محل کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مراحل تهیه و تدوین سند الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت مراحل نهایی خود را طی می‌کند و در واقع این سند از سال 1400 شمسی عملیاتی خواهد شد.

دبیر کنفرانس الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت تصریح کرد: در دو سال باقیمانده تا اجرای سند الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت بنا داریم یک کنفرانس دیگر در بهار 99 برگزار کنیم تا با استفاده از نظرات اساتید دانشگاه و حوزه از مرز نظر به مرز عملی نزدیک‌تر بشویم.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: بحث ضمانت اجرا در ارتباط با سند از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و این در حالیست که بسیاری از سیاست‌ها و برنامه‌هایی که در کشور ما تهیه و تدوین شده است در مرحله اجرا ناموفق بوده‌اند.

وی گفت: در ارتباط با عدم اجرای موفق سندها با دلایل مختلفی روبه‌رو هستیم که از آن جمله می‌توان به فرایند تدوین برنامه‌ها و اسناد، فاصله بین عمل و اجرا یا عدم تقسیم کار ملی اشاره کرد؛ تلاش خواهیم کرد تا سند الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت به طور کامل و با استفاده از نظرات اساتید دانشگاه و حوزه اجرا شود.

دبیر کنفرانس الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت ادامه داد: هدف از برگزاری هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت، پرداختن به پرسش‌ها و سؤالات درباره فرآیند تهیه این سند است و در دو روز برگزاری این کنفرانس مقالاتی علمی ارائه خواهد شد.

اکبرزاده گفت: در ارتباط با برگزاری هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت، 320 مقاله علمی به دبیرخانه کنفرانس ارائه شده است که از این تعداد 72 مقاله تخصصی و 158 مقاله عمومی است که از همین تعداد 62 مقاله به صورت شفاهی و 96 مقاله به صورت پوستر در روز برگزاری کنفرانس ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: 62 مقاله شفاهی در 4 سالن و در 12 نشست  دو و نیم ساعته ارائه می‌شود و هدف ارائه مقالات استفاده حداکثری از دیدگاه‌های اندیشمندان است.

دبیر کنفرانس الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت همچنین در ارتباط با مقالات پوستری نیز گفت: این مقالات نیز امروز از ساعت 14:30 تا 15:30 و فردا از ساعت 11 تا 12 ظهر در سالن‌های مد‌نظر ارائه خواهد شد.

اکبرزاده گفت: این کنفرانس با مشارکت دانشگاه برگزار خواهد شد و امیدواریم نهمین کنفرانس نیز با یک یا دو دانشگاه بزرگ کشور برگزار شود.

2 سال آینده فرصت طلایی برای تکمیل و ارتقای سند "الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت"بیانیه تحلیلی "حسینیه اندیشه" در لبیک به فراخوان مقام معظم رهبری برای بررسی "سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت"الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت در مسیر پیشرفت

انتهای پیام/

R1491/P/S2,18,25,1417/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، بدون شک تمامی افغانستانی‌ها در سراسر دنیا برای دیدار فردا مقابل ایران لحظه شماری می‌کنند. تیم ملی این کشور برای نخستین بار به جام ملت‌های آسیا راه یافته و از انگیزه بسیار بالایی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردارند. به عقیده بسیاری از کارشناس‌ها، شاگردان مجید مرتضایی شایستگی صعود به جام جهانی و شگفتی سازی در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال قاره کهن را دارند. اگرچه آن‌ها کمی بداقبال بوده‌اند که در گروه ایران جای گرفته‌اند. با این تفاسیر، آن‌ها به عنوان تیم دوم، شانس زیادی را برای راهیابی به مرحله حذفی خواهند داشت.

*محمدحیدری، مربی تیم ملی افغانستان پیش از دیدار فردا برابر تیم ملی فوتسال ایران گفت: افغانستان در اردوهای طاقت‌فرسا بوده است. در ایران و تایلند اردو زدیم. تیم ما میانگین سنی ۲۱ سال دارد و حالا روی پیشرفت استعدادهای جوانی که می‌خواهند توانایی خود را نشان بدهند، متمرکز شده‌ایم.

وی پیرامون افتخارات ایران با ۱۲ قهرمانی در آسیا عنوان کرد : دیدار مقابل تیم‌های قوی مانند ایران برای ما چالشی قابل توجه است؛ به‌ویژه در مرحله گروهی. بسیاری از بازیکنان ایرانی در لیگ‌های بزرگ جهان به میدان می‌روند و همین موضوع، کارمان را دشوارتر می‌کند. افغانستان پیشرفت قابل توجهی داشته است و ما دنبال این هستیم که خودمان را به‌عنوان یک قدرت در فوتسال آسیا نشان بدهیم.

*مجید مرتضایی،سرمربی ایرانی‌تبار، هدایت تیم ملی افغانستان را بر عهده دارد و فردا برابر ایران به دنبال شگفتی‌سازی است. همچنین دستیاران و بازیکنان افغانستان، همگی ساکن ایران هستند و تعدادی از آن‌ها در لیگ باشگاهی ایران به میدان می‌روند

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی در کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • ادعای مربی ایرانی افغانستان: در آسیا قدرتنمایی می‌کنیم
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • بودجه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها؛ توزیع اعتبارات مبتنی بر عملکرد
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد