Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم رونمایی از یادمان شهدای حادثه تروریستی ۳۰ تیرماه شهرستان مریوان با حضور فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان جهاد مریوان برگزار شد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، مراسم رونمایی از یادمان شهدای حادثه تروریستی 30 تیرماه شهرستان مریوان صبح امروز با حضور سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، مرادی نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس، ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان، مسئولان استانی و شهرستانی، جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در «میدان شهدای جهاد» این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تندیس «شهیده ناهید فاتحی‌کرجو» با حضور رئیس بسیج مستضعفین کشور در سنندج رونمایی شد+تصاویرتندیس «شهدای 28 دی سنندج» رونمایی شدسردیس «شهید اکبر عرب‌زاده» در دانشگاه علوم پزشکی کردستان رونمایی شد+تصاویر

به گزارش تسنیم در حادثه تروریستی 30 تیرماه سال گذشته مریوان ‌نیروهاى پایگاه بسیج «روستاى درى» این شهرستان با گروهک‌هاى معاند نظام جمهورى اسلامى ایران براى حفاظت از جان و کیان مردم کردستان درگیر شدند که در حین این عملیات 11 نفر از حافظان امنیت مردم منطقه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ح

R7848/P1357/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت دو وقف جدید کردستان

حجت الاسلام والمسلمین محمد کاروند گفت: واقف خیر اندیش ملا محمد زبردست یک دانگ از شش دانگ یکباب مغازه واقع در ۴ راه اصلی مریوان با مساحت ۶ متر را با نیت هزینه‌های مسجد ویس قرنی شهر مریوان وقف کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد: همچنین واقف خیر اندیش، جبار فاتحی یک باب مغازه با حق سرقفلی واقع در شهر مریوان به مساحت ۷ متر مربع را با نیت مساجد شهر مریوان وقف کرد.

حجت الاسلام کاروند با اشاره به ثبت ۲ هزار و ۵۲۹ موقوفه  در استان بیان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۴۰۲ وقف متصرفی، ۱۲۷ موقوفه غیر متصرفی و همچنین ۲۰ هزار و ۹۵ رقبه متصرفی، ۲۰ هزار و ۷۹۷ رقبه غیر متصرفی و ۱۲۲ رقبه اشتراک التولیه در استان وجود دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد: از آمار ۲ هزار و ۵۲۹ موقوفه کردستان ۷۴۶ موقوفه، ۱۶۵۳ مسجد، ۳۷ حسینیه، ۳ زینبیه، ۱۵ تکیه، ۷۱ آرامستان و یک دارالقرآن به چشم میخورد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی اجرا می‌شود
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان