Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید محمد جنتی با نام جهادی حاج حیدر و معروف به «فرمانده حیدر» فرمانده رزمندگان مدافع حرم پاکستانی (تیپ زینبیون) بود که به تازگی هویت پیکر مطهرش از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است. پیکر مطهر این شهید بعد از گذشت دو سال از شهادتش در سوریه کشف و هویتش شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر شهید جنتی معروف به حاج حیدر هم‌اکنون در معراج شهدای تهران است. مراسم وداع عمومی با این شهید، فردا چهارشنبه ۲۲ خرداد ماه ۹۸ از ساعت ۱۶ در معراج شهدای مرکز واقع در خیابان بهشت برگزار می‌شود.

فرزندان فرمانده شهید مدافع حرم با انتشار ویدئویی در فضای مجازی مردم را به شرکت در مراسم وداع پدرشان در معراج شهدا دعوت کردند. در ادامه می‌توانید این ویدئو را تماشا کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گفتنی است؛ این شهید اهل روستای "دیزج خلیل" از توابع شهرستان "شبستر" در استان آذربایجان شرقی بود. او در ۱۶ فروردین ۹۶ در حماه سوریه منطقه تل ترابی به شهادت رسید و همچون حضرت عباس(ع) سر و دستش را فدا کرد. پیکر مطهر او در منطقه ماند و حالا بعد از گذشت ۲ سال طی عملیات تفحص مناطق سوریه کشف شد و به کشور بازگشت. سردار سلیمانی درباره این فرمانده شهید گفته بود: «حیدر یکی از بهترین‌هایم بود.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید مدافع حرم معراج الشهدا تیپ زینبیون شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد

با حضور جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش و موی‌تای کشور مراسم تشییع پیکر زنده یاد ایمان غیاثوند برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم تشییع پیکر زنده یاد ایمان غیاثوند پیشکسوت و مدیر تیم‌های ملی انجمن موی تای، صبح امروز(دوشنبه - 27 فروردین ماه) با حضور جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان، مسئولان و خانواده داغدار آن مرحوم برگزار شد.

 در این مراسم جواد نصیری رئیس انجمن موی‌تای، ایمان غیاثوند را چهره‌ای محبوب و خوشنام با خصلت‌های جوانمردی دانست که در این سال‌ها همواره همراه و حامی دلسوز انجمن موی‌تای و قهرمانان آن بود‌. جواد نصیری فقدان این پیشکسوت را ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه موی‌تای ایران توصیف کرد.

 در ادامه پس از اقامه نماز، پیکر آن مرحوم برای تدفین به قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) منتقل شد.

گفتنی است ایمان غیاثوند پنجشنبه شب گذشته و براثر ایست قلبی در سن 53 سالگی دار فانی را وداع گفت.

مدیر تیم‌های ملی انجمن موی تای درگذشت

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین وداع با پیکر حاج محمد (جمعلی) کیانی هرچگانی
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • وداع با پیکر زنده‌یاد پروفسور هاشم شرقی در شیراز
  • آیین وداع با پروفسور هاشم شرقی در دانشگاه شیراز برگزار شد
  • پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد
  • رجزی از جنس هنر در گردهمایی «وعده صادق» فرزندان وطن
  • فرزندان مقتول از قصاص پدرشان گذشتند
  • اهالی هنر برای پاسداشت «وعده صادق» گرد هم آمدند
  • اهالی هنر برای پاسداشت «وعده صادق» گرد هم آمدند/ خط قرمز امنیت
  • مراسم گرامیداشت شهید محمد رضا زاهدی در دولت آباد