Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسه وزیر صنعت،معدن تجارت با نمایندگان مجلس پیرو اوضاع نابسامان خودرو هفته آینده برگزار می‌شود. گروه سیاسی خبرگزاری میزان، جلسه رضا رحمانی، وزیر «صنعت، معدن تجارت» با نمایندگان مجلس پیرو اوضاع نابسامان خودرو هفته آینده برگزار می‌شود.   این موضوع را اسدالله عباسی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به خبرنگار میزان گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی عنوان داشت که  طبق برنامه ریزی‌ها صورت گرفته قرار است این جلسه  روز (یکشنبه ۲۶ خرداد) در مجلس برگزار و نمایندگانی از سوی شرکت‌های خودروسازی و مسئولانی از اتاق بازرگانی نیز در این جلسه حاضر شوند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس همچنین یادآور شد که در این جلسه قرار است درباره دلایل افزایش بی‌رویه قیمت خودرو، بررسی آخرین وضعیت بازار خودرو، وضعیت شرکت‌های خودرو سازی و همچنین بررسی راهکار‌های کاهش قیمت خودرو ابحث و تبادل نظر صورت گیرد.
انتهای‌پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزیر صمت یکشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امنیت داخلی بایدن استیضاح می‌شود

مجلس نمایندگان آمریکا تحت کنترل جمهوری خواهان قرار است دومین تلاش برای استیضاح وزیر امنیت داخلی بایدن را ۱۰ آوریل ۲۰۲۴ به سنا ببرند.

به گزارش ایسنا، آلخاندرو مایورکاس وزیر امنیت داخلی ایالات متحده که به گفته جمهوری خواهان مقصر افزایش حضور مهاجران در مرز آمریکا و مکزیک است، ماه گذشته میلادی توانست از استیضاح توسط مجلس نمایندگان به اتهام عدم اجرای قوانین مهاجرتی و ارائه گفته های نادرست به کنگره جان سالم به در ببرد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، مایورکاس که عضو کابینه دموکرات بایدن است گفته که مسئول اوضاع مرزی نیست و بجایش سیستم نادرست و در هم شکسته مهاجرتی ایالات متحده را که کنگره نتوانسته درستش کند، مقصر این آشوب مرزی می‌داند.

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به همراه ۱۱ جمهوری خواه دیگر در نامه‌ای خطاب به چاک شومر، رئیس اکثریت سنا نوشتند: ما در ۱۰ آوریل و زمان بازگشت به کار سنا استیضاح وزیر امنیت داخلی را ارائه می‌کنیم.

مجلس نمایندگان و سنا اکنون در تعطیلات دو هفته‌ای هستند.

آنها در ادامه نوشتند: از شما می‌خواهیم روند استیضاح این موضوع را سریعا تعیین کنید.

مقامات فدرال از جمله روسای جمهور که توسط مجلس استیضاح می‌شوند، در سنا محاکمه می‌شوند تا مشخص شود که آیا باید از سمت خود برکنار شوند یا خیر.

این درحالی است که سنا تحت کنترل دموکرات‌ها بعید است که به برکناری مایورکاس رای بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر امنیت داخلی بایدن استیضاح می‌شود
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه عفاف و حجاب دوباره به مجلس برگشت داده شد/ پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، دوباره در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم
  • وزیر خارجه آمریکا هفته آینده به سه کشور اروپایی سفر می‌کند
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • استیضاح وزیر کار به خاطر میزان افزایش حقوق کارگران؟!
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد؛ وزیر کار استیضاح می‌شود؟
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی ها را عصبانی کرد /وزیر کار استیضاح می شود؟
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد