Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@17:28:13 GMT

سایت «KickOff»: بازگشت پاتوسی به استقلال سخت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۲۰۱۳

ساعت24 -ایوان لکو، سرمربی جدید العین امارات به دنبال جذب آیاندا پاتوسی، هافبک آفریقایی تیم استقلال است.

پاتوسی، هافبک آفریقایی استقلال قراردادش با این تیم ایرانی در تاریخ 30 ژوئن( 18 روز دیگر) به پایان می رسد و با توجه به مشکلی که این باشگاه دارد به نظر نمی رسد پاتوسی تمایلی به تمدید قراردادش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا هر طور شده او را متقاعد به ماندن در ایران کنند اما مشکلاتی که وجود دارد مانع بزرگی برای آبی پوش ماندن پاتوسی است.این در حالی است که دلارهای باشگاه های اماراتی هم پاتوسی را وسوسه کرده و حالا نگه داشتن او در استقلال سخت تر از روزهای قبل شده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان شرم‌آور در نیمه ماراتن پکن: مدال‌ها پس گرفته شد

به گزارش "ورزش سه"، سازمان برگزاری مسابقه دوی نیمه ماراتن پکن تصمیم گرفت که سه نفر اول را از مدال محروم کند. رقابتی که پایانی عجیب داشت و سه دونده آفریقایی عامدانه اجازه دادند هی جی، دونده چینی، قهرمان شود.

به این ترتیب، هم ورزشکار چینی هی جی که طلا گرفته بود و هم سه دونده آفریقایی که تا مترهای آخر مسابقه او را همراهی کردند (کتر و مننگات کنیایی و هایلو اتیوپیایی)، از گرفتن مدال محروم شدند. همچنین جوایز نقدی آنها نیز پس گرفته شد.

مرکز تبادل بین المللی و مدیریت مسابقات ورزشی در پکن، برگزارکننده این مسابقات، پس از بررسی تصاویر پایان مسابقه که در فضای مجازی منتشر شد و جنجال شدیدی در چین ایجاد کرد، تصمیم خود را جمعه این هفته به اطلاع عموم رساند.

هه جی، قهرمان ماراتن بازی‌های آسیایی 2023، با اختلاف یک ثانیه برنده مسابقه شد، زمانی که به نظر می‌رسید آفریقایی‌ها سرعت خود را به عمد کاهش دادند و به ترتیب دوم، سوم و چهارم از خط پایان عبور کردند.

مننگات کنیایی به روزنامه "South China Morning Post" اعتراف کرد که به هی جی اجازه داده است که برنده شود زیرا "دوست" او است، اما عدم رقابت برای او به قیمت از دست رفتن مدال و جایزه نقدی همراه شد.

دیگر خبرها

  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • پایان شرم‌آور در نیمه ماراتن پکن: مدال‌ها پس گرفته شد
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند