Web Analytics Made Easy - Statcounter

خروس ها پس از نمایشی بد مقابل ترکیه، پیروزی روحیه بخشی کسب کردند.

طرفداری - از چارچوب مرحله انتخابی یورو 2020، از ساعت 23:15 آندورا میزبان فرانسه بود. این دیدار در نهایت با برتری 4-0 فرانسه به پایان رسید.

به نقل از سایت رسمی یوفا، دیدیه دشان، سرمربی فرانسه پس از این دیدار گفت:

واکنش خوبی به دیدار مقابل ترکیه نشان دادیم؛ دیداری که مقابل یک تیم خوب بود و در سطح اصلی خودمان ظاهر نشدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید این طور نشان داده شد که کارمان مقابل آندورا آسان است و بازی سنگین نیست ولی این گونه نبود زیرا ما خیلی خوب بازی کردیم. در واقع بازی را با کیفیت بسیار خوبی شروع کردیم و معتقدم بازیکنانم از فوتبال خود لذت بردند.

مربی فرانسوی افزود:

بسیار کاربردی و جدی بازی کردیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. ابتدا باید خود را به سرعت با بازی در زمین آندورا وفق می دادیم و به نظرم این کار را خیلی خوب انجام دادیم. تغییرات زیادی در تیم اعمال کرده بودیم. در نهایت به سه امتیاز رسیدیم و این نیز مانند سه امتیازهای دیگری بود که در زمین های دیگر کسب می کردیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن برای قهرمانی اروپا پیدا شدند!

به گزارش ورزش سه، پیروزی مقابل فرانسه، اردوی تیم ملی آلمان را غرق غرور کرد. همه احساس می‌کنند که نشانه‌ای از پیشرفت در تیم دیده شده است. پیروزی در لیون کار را برای بازیکنان قدیمی‌تر تیم دشوار کرد زیرا نشان داد که سرمربی گزینه‌های جدیدی در اختیار دارد.

رودی فولر، تجربه زیادی به عنوان بازیکن، مربی و مدیر دارد. او که اکنون مدیر ورزشی تیم ملی آلمان است، از نمایش تیم مقابل فرانسه بسیار راضی است و با خوشحالی در مورد پیروزی 2-0 در لیون صحبت می‌کند.
"این قطعا بهترین نمایشی بود که ما در چند سال اخیر ارائه دادیم. واقعا احساس خوبی دارم." اکنون این امیدواری وجود دارد که بعد از ماه ها نارضایتی و انتقاد از تیم ملی آلمان و چندین نمایش ناامیدکننده، سرانجام تیم در یورو بتواند باعث خوشحالی هواداران بشود:"من معتقدم که با نمایشی مانند این دیدار، می‌توانیم موفق بشویم."

بعد از حذف تحقیرآمیز از جام جهانی 2022 قطر در مرحله گروهی، الیور بیرهوف در ماه‌های ابتدایی سال 2023 جای خود را به فولر داد. اما دیدار مقابل فرانسه در لیون، اولین دیداری بود که فولر یک نمایش فوتبالی واقعی را در پست جدیدش تجربه کرد- جدا از پیروزی 2-1 مقابل همین تیم فرانسه در سپتامبر گذشته، در دیداری که او به عنوان مربی موقت روی نیمکت آلمان بود. در آن دیدار، بعد از اخراج هانسی فلیک، او به طور موقت هدایت تیم ملی آلمان را برعهده گرفت. هرچند در آن دیدار به نظر رسید که فرانسوی‌ها چندان به آب و آتش نزدند و یک پیروزی آسان را به آلمان تقدیم کردند. 
در حالی که در دیدار شنبه شب، همانطور که نیکلاس فولکروگ گفت:"فرانسه عملکرد متفاوتی نسبت به دیدار دورتموند داشت. آنها می‌خواستند هر طور شده در خانه به پیروزی برسند. اما ما کار را برای آنها بسیار سخت کردیم."
تیم آلمان نه تنها حریف را غافلگیر کرد، بلکه هواداران خودش را هم شگفت زده کرد. این تا اندازه‌ای به دلیل شروع قدرتمندانه‌ای بود که از ثانیه 8 بازی آغاز شد.

*تونی کروس، محور بازی آلمان

آلمان بازی را آغاز کرد. کای هاورتز توپ را به تونی کروس داد. ستاره رئال که تقریبا سه سال بعد از بازنشستگی به تیم ملی برگشت،  نگاهی سریع به اطراف انداخت و فلورین ویرتز را پیدا کرد. بازیکنان فرانسه تلاشی برای مهار ستاره لورکوزن انجام ندادند و اجازه دادند تا او شوت بزند و گل اول را به ثمر برساند. 
این حرکت تمرین شده ای بود که حاصل کار مدس بوتگریت است، مربی دانمارکی که از سال 2021 به عنوان متخصص ضربات آزاد به کادر فنی تیم ملی آلمان اضافه شده است.
یولیان ناگلزمان با تحسین این گل، آن را "بسیار حساب شده" توصیف کرد. ویرتز، زننده گل هم به شوخی گفت:"فکر نمی‌کنم کسی واقعا متوجه شده یا درک کرده باشد که ناگهانچه اتفاقی افتاد."
ارسال کننده پاس گل هم در مورد این صحنه گفت:"مربی ضربات آزاد به اندازه کافی وقت داشت، 4 ماه، تا کاری انجام بدهد." اشاره تونی کروس به بازی‌های ماه نوامبر بود که آلمان 3-2 مقابل ترکیه و 2-0 برابر اتریش شکست خورد. البته کروس در آن دیدارها حضور نداشت. 

اهمیت ستاره رئال مادرید برای تیم ناگلزمان خیلی زود در لیون مشخص شد. کروس بازیساز و محور تیم بود؛ تونی پاس به جلو (Steilpass-Toni) به جای تونی پاس  در عرض (Querpass-Toni. این تغییر مثبت در لقب او تنها به خاطر پاس گلش نبود، بلکه به دلیل آرامشش در هنگام مالکیت توپ، پاس های دقیق و شوت‌های گاه و بیگاهش بود. 

فولر هم با تایید نمایش خوب کروس گفت:"او به شکلی فوق العاده نشان داد که می‌تواند چه نمایش های درخشانی ارائه بدهد، نه تنها برای رئال مادرید، بلکه برای تیم ملی. او یک رهبر بزرگ در زمین است."

امیدها به قهرمانی

آلمان برای اولین بار پس از سالها فترت تیمی در اختیار دارد که جوانه‌های امید را در دل هوادارانش سبز کرده. در بازی فرانسه از گلر تیم ترشتگن تا نوک حمله کای هاورتز همه عالی بازی کردند. خط دفاعی با چهره تازه واردش ماکسیمیلین میتل اشتات در دفاع چپ کم نقص بود و در دفاع راست جاشوا کیمیچ در طول نود دقیقه مثل یک ماشین دقیق کیلین امباپه را مهار کرد. 
در خط هافبک، آندریخ هم تیمی سابق سردار آزمون با خشونتی که بن مایه فوتبالش است هم یک جای خالی را پر کرد. او آماده نبردهای فیزیکی و دعوا و جنگهای روانی بود که بچه‌های اتوکشیده مانشافت چندان اهلش نیستند. جلوتر از او تونی کروس و گوندوگان (کاپیتان) و بعد جمال موسیالا شماره ده زیبای تیم. به این نفرات فلورین وریرتس استعداد جدید فوتبال اروپا را اضافه کنید که بازی فانتزی آنها آلمان را به رکورد 707 پاس مقابل بهترین تیم ملی جهان رساند.

تنها ابهام شماره نه آلمان و البته یکی دو انتخاب جزیی دیگر است. در این بازی کای هاورتز در پست نوک امتحان موفقی پس داد و به نظر می‌رسد او فرد نهایی باشد، اگرچه اونداف ستاره اشتوتگارت ممکن است ناگهان بدل به چهره ترسناک تیمی شود که برای اولین بار پس از سالها می‌شود به قهرمان شدنش در یورو در شرایط میزبانی امیدوار بود.

دیگر خبرها

  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ فولاد در انتظار حریف
  • لیگ برتر والیبال| ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • ارومیه کار را به بازی سوم کشاند/ حریف فولاد دهم فروردین مشخص می‌شود
  • دشان: بردیم ولی قرار نیست به هوا بپرم!
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • باخت تیم ملی تنیس پسران ایران مقابل تایلند
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!
  • باخت شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • مانچینی: چمن مصنوعی کار را سخت می‌کند
  • یازده بازیکن برای قهرمانی اروپا پیدا شدند!