Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@08:31:02 GMT

عیادت مدیران و هنرمندان از استاد برزگر

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۲۰۸۱

عیادت مدیران و هنرمندان از استاد برزگر

جمعی از هنرمندان، مدیر کل و معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی از استاد امیر برزگر، شاعر خراسانی که مدتی است دچار بیماری شده، عیادت کردند.

در این مراسم که به همت دفتر شعر و ادب ارشاد خراسان رضوی برگزار شد، دکتر مصطفی زاده، محمد نیک، ناصر عرفانیان،

هاشم رضا زاده، فرشید شاهسون پور و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حضور داشتند. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این دیدار، شاعران خراسانی بویژه پیشکسوتان این هنر قدسی را به عنوان ذخایر معنوی استان یاد و بر ضرورت توجه هرچه بیشتربه این عزیزان تأکید کرد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عیادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است

علیرضا خدابنده مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی در راستای ابلاغیه وزارت نیرو مبنی بر نهضت «تولید محصول سبز با برق سبز» با هدف ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی برای تامین برق چاه‌های کشاورزی، نصب این نیروگاه‌ها را به عنوان اولین استان و پیشرو در این طرح آغاز کرد.

او افزود: مدیریت بار در روز‌های اوج بار تابستان سال ۱۴۰۳ و همچنین ضرورت حمایت از تولید پایدار محصولات کشاورزی از دیگر اهداف ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی برای تأمین برق چاه‌های کشاورزی در استان خراسان رضوی است، در این راستا دارندگان چاه‌های کشاورزی می‌توانند با مراجعه به ادارات برق شهرستان‌ها نسبت به ثبت نام برای دریافت پنل‌های خورشیدی اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: یکی از استان‌های پیشتاز در حوزه نصب و بهره برداری از نیروگاه‌های خورشیدی خراسان رضوی است و تاکنون هزار و ۱۲۱ نیروگاه خورشیدی انشعابی به ظرفیت ۱۰.۵ مگاوات در استان نصب شده است.

خدابنده بیان کرد: برنامه امسال نیز نصب حدود ۵۰۰ واحد نیروگاه خورشیدی ویژه مشترکان در خراسان رضوی است.

او تصریح کرد: به این منظور مقرر شده است با هدف انسجام بخشی و هم افزایی فعالیت‌های نصب نیروگاه‌های خورشیدی برای چاه‌های کشاورزی، کمیته راهبری این نهضت در هر شهرستان تشکیل و به صورت هفتگی نشست‌های خود را برگزار کرده تا مسیر راهبری طرح تا قبل از آغاز روز‌های پیک تابستان ۱۴۰۳ هموار گردد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تاکید کرد: با اجرای نهضت نصب نیروگاه‌های خورشیدی برای چاه‌های کشاورزی گامی موثر در جهت کاهش ناترازی‌های تابستان و تولید پایدار محصولات کشاورزان عزیز برداشته تا رضایت این قشر ایثارگر نیز تأمین شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • راز و رمزهای موسیقی سنتی خراسان: پیوندی فرامرزی از اعماق تاریخ