Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@07:10:46 GMT

وزیر جهاد کشاورزی استیضاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۲۱۰۱

وزیر جهاد کشاورزی استیضاح می‌شود

به گزارش جهان نيوز، علی وقفچی امروز در زنجان ضمن تشریح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی و دلایل آن اظهار کرد: استیضاح وزیر جهاد کشاورزی دلایل و علل مختلفی دارد و یکی دو تا نیست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هرج و مرج در بازار محصولات کشاورزی، عدم توجه و نداشتن نگاه علمی به محصولات کشاورزی، عدم توجه به نیروی انسانی کارآمد و عدم توجه به الگوی کشت مناسب در بخش کشاورزی از جمله دلایل استیضاح وزیر جهاد کشاورزی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در مورد تعداد امضاهای جمع‌آوری شده برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر و ظاهرا 56 نفر از نمایندگان نامه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را امضا کرده‌اند.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در مورد زمان استیضاح وزیر جهاد کشاورزی گفت: نامه استیضاح احتمالا تحویل هیات رئیسه شده، ولی هنوز اعلام وصول نشده است.

وقفچی در مورد اینکه استیضاح از سوی اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد، گفت: نمایندگان خارج از کمیسیون نیز استیضاح را امضا کرده‌اند و فقط مربوط به کمیسیون کشاورزی نیست.

منبع:فارس کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به وارد کنندگان کالاهای اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالاهای اساسی نداریم و تمام منابع ارزی در دسترس است.

بیشتر بخوانید: مالیات ارزش افزوده و حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت

وی افزود: سال ۱۴۰۲ از بابت تامین ارز مورد نیاز کالاهای سال بسیار خوبی بود و به شکل مرتب و مناسبی انجام می شد اما همواره تاخیری در پرداخت ارز کالاهای اساسی وارداتی وجود دارد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برخی از کالاها در حال حرکت به این سمت هستم که ارز آنها به موقع تامین شود و در برخی از کالاها تامین ارز با فاصله انجام می‌شود.

وی اظهار داشت:در سال جاری نیز روند تامین ارز به طور مستمر و با هماهنگی بانک مرکزی در حال جریان است و تامین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227504 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • توجه ویژه وزارت جهاد کشاورزی برای تخصیص اعتبارات به خراسان شمالی