Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@10:16:46 GMT

برگزاری دوره تخصصی غدیرشناسی در استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۲۱۳۶

برگزاری دوره تخصصی غدیرشناسی در استان کرمانشاه

بهناز لیلیان، رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری سه دوره غدیرشناسی در کرمانشاه توسط جمعیت بانوان فرهیخته استان خبر داد.
وی افزود: دوره‌های تخصصی غدیرشناسی با هدف مقابله با تهاجمات گسترده فرهنگی و تعمیق تفکر و اندیشه نجات‌بخش غدیر و گسترش آموزه‌های ولایت و امامت در سال‌جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لیلیان تصریح کرد: در نظر داریم تا این دوره‌ها را به صورت غیرحضوری و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار کنیم تا تمامی اقشار بتوانند در این دوره‌ها حضور پیدا کنند.
رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه گفت: یکی از اهداف برگزاری این دوره‌ها لزوم تربت غدیر پژوه است چراکه مسئله غدیر بسیار مهم و پرداختن پیرامون آن لازم است.
وی افزود: این کارگاه آموزشی با توجه به نیاز مبرم جامعه اسلامی به شناخت و معرفت کامل نسبت به ولایت و امامت و با هدف تربیت مربی از بین بانوان فرهیخته استان و اعزام آنان به جلسات مختلف استان برگزار می‌شود.
لیلیان به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اشاره و عنوان کرد: معرفی و تعمیق اندیشه ناب و آشنایی جامعه اسلامی با این تفمر نجات‌بخش یک وظیفه است و باید نسبت به برگزاری و برپایی این دوره‌ها اقدام کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه معارف لیلیان دوره تخصصی غدیر پژوهشی جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام برای شرکت در بیست و چهارمین طرح دوره تخصصی حفظ تخصص قرآن که از سوی مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم و اهل‌البیت (ع) در حال برگزاری است.

این دوره به صورت یکساله و دوساله به همراه آموزش تجوید و مفاهیم قرآن به دو شکل حضوری و غیرحضوری برگزار شده و علاقه‌مندان به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۸۸۲۹۶۵ تماس گرفته یا به شماره ۰۹۱۲۷۲۳۴۶۳۶ پیامک ارسال کنند.

پس انجام ثبت‌نام، مصاحبه از متقاضیان همزمان با آغاز تیرماه با حفظ اجزای اعلام شده در آئین‌نامه رسمی این دوره به صورت سراسری در شعب تخصصی استان‌ها صورت گرفته و منتخبان نوجوان دختر و پسر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مرکز تخصصی بانوان تهران، مؤسسه جامعة‌القرآن در تهرانپارس، جنب متروی شهید باقری واقع شده است.

کد خبر 6085511 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • همه چیز درباره موزه تمبر یکتا کرج
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت