Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مریوان گفت: « امنیت و آسایش» کنونی مریوان نسبت به قبل از انقلاب اصلاً قابل مقایسه نیست چراکه مردم در امنیت کامل به سر می‌برند. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، ماموستا مصطفی شیرزادی پیش‌از ظهر امروز در اجلاسیه شهدای این شهرستان که با حضور مسئولان کشوری و استانی در استادیوم زاگرس این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدا، رزمندگان و جانبازان پایه‌گذار و فنداسیون «امنیت و آسایش» کنونی کشور را ترسیم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به امنیت و آسایش حاکم در شهرستان مریوان نسبت به قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: این وضعیت کنونی با گذشته اصلاً قابل مقایسه نیست چراکه مردم در امنیت کامل به سر می‌برند.

امام جمعه مریوان با بیان اینکه بسیجیان و پیشمرگان مسلمان کُرد برای تأمین و حفظ این امنیت و آسایش کنونی بی‌نهایت تلاش کرده‌اند، تصریح کرد: در دین اسلام و قرآن کریم، شهیدان دارای درجات رفیع و مقام شامخی هستند و جایگاه آنان نزد خداوند بسیار والاست.

سردیس «شهید ماموستا برهان عالی» در مریوان رونمایی شدکنگره 5400 شهید کردستان|درددل‌های تکان‌دهنده‌ مادر شهیدی که بعد از 27 سال همچنان منتظر تحویل جنازه پسرش بودیادمان «شهدای حادثه تروریستی 30 تیرماه مریوان» با حضور فرماندهان ارشد سپاه رونمایی شد+تصاویر

وی به آیه 154 سوره بقره و 169 آل‌عمران اشاره کرد و گفت: خداوند در این دو سوره به صراحت از زنده بودن شهداء نام برده و نباید هیچ کسی به این واقعیت و جایگاه والای این عزیزان شک کند.

ماموستا شیرزادی با بیان اینکه انسان از ایثار به شهادت می‌رسد، عنوان کرد: شهدا در روز قیامت برای 70 نفر از اقوام و آشنایان خود طلب مغفرت می‌کند.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است

رئیس سابق باشگاه اینتر از وضعیت این تیم کاملا راضی به نظر می رسد. 

طرفداری | رئیس سابق اینتر در مصاحبه‌ای با روزنامه کوریره دلاسرا درباره فصل درخشان این تیم و ستاره‌های آن صحبت کرد. عملکردی نزدیک به بی‌نقص که توسط تیم سیمونه اینزاگی به نمایش گذاشته شد و اینتر حالا در آستانه کسب قهرمانی بیستم و ستاره دوم قرار دارد. 

عملکرد تیمی اینتر

بازی روان و دلنشین، ویژگی اصلی اینتر است. دیدن بازی‌هایشان بسیار لذت‌بخش است، گاهی مرا به یادِ اینترِ هِرِرا می‌اندازند: اینترِ حال حاضر با یک سیستم مدرن، آن سبک را به بهترین شکل اجرا می‌کند. از همان بازی‌های ابتدایی، قدرت واقعی اینتر مشخص شد. به نظر من، آن‌ها زیبا بازی می‌کنند. در چنین شرایطی، جایگزین کردن بازیکنان جدید بدون برهم زدن روند تیم کار آسانی نیست. وقتی تیمی به این خوبی کار می‌کند، سخت است که آنها  را به یک سطح بالاتر ببرید. با کسب دومین ستاره [قهرمانی]، باید بگویم عملکرد آنها 10 از 10 بوده است. 

 بازیکنان اینتر

بارلا پیشرفت فوق العاده ای در کنترل جریان بازی و ریتم آن داشته است؛ دی مارکو شجاع و فداکار است و نماینده همه ما اینتری هاست. لائوتارو فوق العاده با کلاس بازی می کند و شم گلزنی و مهارت دریبلزنی فوق العاده ای دارد. شاید بتوانیم او را با میلیتو مقایسه کنیم. 

 سرمربی اینتر

سیمونه اینزاگی یک ویژگی مهم دارد: او هرگز راضی نمی شود و در یافتن بهترین راه حل برای تیم وسواس دارد. از توانایی او در روحیه دادن به تیم و انگیزه دادن به آنها واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم، او با شایستگی تمام دستاوردهای خودش را به دست آورده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • اُفت قابل ملاحظه صادرات پسته ایران در مقایسه با سنوات قبل
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان