Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@20:58:57 GMT

آغاز اجلاسیه ۱۰۰۰ شهید مریوان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۲۲۹۰

آغاز اجلاسیه ۱۰۰۰ شهید مریوان

به گزارش ایکنا از کردستان، اجلاسیه 1000 شهید با حضور سردار علی اکبرجمشیدی، جانشین فرمانده قرارگاه شمالغرب سپاه، امروز، 22 خردادماه در مریوان آغاز شد.
در این اجلاسیه از سردیس شهید ملا برهان عالی رونمایی شد. شهید برهان عالی متولد سال ۱۳۳۲ در روستای کانی‌سانان تابع شهرستان مریوان است.
ملا برهان عالي، امام جمعه مسجد قبای سنندج  شنبه، ۲۱ شهریور 88 برابر با ۲۲ رمضان المبارك ۱۴۳۰ حدود ساعت ۱۲ شب پس از اتمام نماز تراويح افرادی ناشناس با مراجعه به درب منزلش و به بهانه پرسش سوال شرعي و ديني از منزل خارج و مورد حمله مسلّحانه قرار گرفت و به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شهید امام جمعه موقت سنندج و عضو شورای عالی افتاء و روحانیت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، توسط افراد تندرو سلفی وابسته به دشمنان اسلام ترور و در سن 56 سالگی به فیض شهادت نائل آمد.
گفتنی است؛ در اجلاسیه هزار شهید مریوان، فرماندهان نظامی و بسیجی و خانواده‌های شهدا حضور دارند که در پایان اجلاسیه از خانواده‌های معزز شهدا تجلیل و تقدیر می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان سیاست و اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ عالی‌قاپوی اصفهان ۳۰ فروردین تعطیل است

به گزارش خبرگزاری مهر، ساغر حمیدی اظهار داشت: مرمت راه‌پله‌های شاهی این مجموعه تاریخی از دی‌ماه سال گذشته آغاز و هم‌زمان با فعالیت‌های ستاد نوروزی عملیات مرمت این مجموعه به‌صورت موقت تعطیل شد.

مدیر امور موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: با توجه به نصب حفاظ‌های شیشه‌ای راه‌پله شاهی در راستای حفاظت از دیوارنگاره‌های مجموعه، این عملیات از عصر امروز بیست و نهم فروردین آغاز و تا عصر فردا سی‌ام فرودین به طول می‌انجامد.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع، این مجموعه تاریخی در روز سی‌ام فروردین تعطیل بوده و گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی می‌توانند از سایر بناهای مجموعه جهانی میدان نقش‌جهان همچون بازار عظیم قیصریه، مسجد شیخ لطف‌الله و مسجد جامع عباسی بازدید کنند.

کد خبر 6081129

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین
  • کاخ عالی‌قاپوی اصفهان ۳۰ فروردین تعطیل است
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح