Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@14:21:58 GMT

چرا مطهری با ذوب‌آهن قرارداد نبست؟

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۲۳۳۵

چرا مطهری با ذوب‌آهن قرارداد نبست؟

ارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان روز گذشته با مسئولان این باشگاه به توافق رسید، اما قراردادی امضا نکرد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ارسلان مطهری روز گذشته به اصفهان رفت تا با سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن مذاکره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفین در نهایت در مورد مدت و مبلغ قرارداد به توافق رسیدند، ولی قراردادی بین آنها به امضا نرسید.

دلیل اینکه ارسلان مطهری با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد نبست به مذاکراتش با باشگاه استقلال مربوط می‌شود. قرار است مطهری در یکی دو روز آینده با استقلالی‌ها مذاکره کند و تصمیم نهایی را بگیرد.

توافق ارسلان مطهری با ذوب آهن برای تمدید قرارداد

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S1410,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گود و ماه» در ۱۸ زورخانه شهر اصفهان اجرا شد

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی گفت: آئین زورخانه‌گردی «گود و ماه» که نماد فرهنگ پهلوانی است، در ۱۸ زورخانه سطح شهر برگزار و با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

محسن رویگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رویداد «گود و ماه» با همکاری معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی و هیئت زورخانه استان اصفهان در سومین سال متوالی خود در ماه مبارک رمضان برگزار و با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

وی افزود: در رویداد گود و ماه عموم، جامعه ورزشی و پهلوانان پس از افطار در ماه مبارک رمضان در زورخانه‌های محلات خود حضور پیدا کردند و در آئین زورخانه‌گردی (از آئین‌های کهن ورزش ملی و مذهبی ایران) شرکت می‌کردند.

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی با اشاره به دستاورد رویداد گود و ماه در ایجاد فضای روحی و معنوی مثبت گفت: هنگام برگزاری هر کدام یک از شب‌های رویداد گود و ماه شور و حال بسیار خوبی فضای زورخانه‌های سطح شهر را پر می‌کرد، ضمن اینکه حضور پیشکسوتان و قهرمانان این رشته ورزشی در زورخانه‌ها نیز موجب ایجاد انگیزه مردانگی و پهلوانی در نوجوانان می‌شد.

رویگری با اشاره به هدف برگزاری رویداد گود و ماه خاطرنشان کرد کرد: بزرگترین هدف برگزاری این رویداد زنده نگه‌داشتن فرهنگ دیرین و کهن زورخانه‌گردی در ایام ماه مبارک رمضان بود، زیرا برگزاری این آئین کهن دستاوردهای بزرگی همچون توسعه فرهنگ و منش‌های پهلوانی، ایجاد روحیه جوانمردی، گذشت و ایثار، کمک به هم‌نوع، دفاع از مظلومان و احترام به پیشکسوتان و قدردانی از آنان را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته آئین زورخانه‌گردی دید و بازدید محلی است، به این صورت که اهالی و ساکنان محلات شهر با حضور در زورخانه‌های مناطق دیگر، از احوال هم با خبر شده و در صورتی که از بین افراد شخصی دچار مشکل شده باشد با یاری رسانی به فرد و همدلی با آن تلاش می‌کنند تا مشکل را برطرف کنند.

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی در رابطه با برگزاری رویدادهای زودخانه‌ای در بوستان‌های سطح شهر گفت: با اجرای همایش‌های زورخانه‌ای در سطح بوستان و فضاهای شهری در فرودین‌ماه سال جاری، سعی بر این شد تا شهروندان با این رشته ورزشی که آئینی سراسر آموزنده است آشنا شوند و بتوانیم این رشته تاریخی را در فرهنگ عامه همه‌گیر و نهادینه کنیم.

رویگری با بیان اینکه ۱۸ زورخانه در برگزاری رویداد گود و ماه با ما همکاری داشتند افزود: خداوند را شاکریم که به لطف ماه پر برکت رمضان، این توفیق نصیب ما شد که با برگزاری رویداد گود و ماه بتوانیم خدمت‌گزار شهروندان شریف اصفهان و جامعه پهلوانی باشیم، امیدواریم که دین خود را به خوبی به این عزیزان ادا کرده باشیم.

وی درباره یادبودهای اهدایی به پیشکسوتان حاضر در رویداد گود و ماه بیان کرد: در آئین زورخانه‌گردی گود و ماه یادبودهایی به شکل قاب که با الهام از معماری داخلی زورخانه‌ها در آن ادوات زورخانه‌ای به کار رفته بود به زورخانه‌داران، پیشکسوتان و قهرمانان این رشته ورزشی اهدا شد، همچنین حک شعار زیبای پهلوانانه زیستن افسانه نیست در پایین قاب‌های اهدایی، نشان‌دهنده ارادت قلبی ما به وارثان این رشته ورزشی است؛ ضمن اینکه این شعار می‌تواند برای همه ما بیانگر این باشد که در هر شغل و جایگاهی که هستیم، پهلوانانه عمل کنیم.

رئیس اداره ورزش همگانی و محلات و رئیس دبیرخانه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی با اشاره به برگزاری رویدادهای ورزشی در ماه‌های آینده تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در هفته فرهنگ پهلوانی که همزمان مصادف با هفته اصفهان در اردیبهشت است، در دستورکار خود داریم.

رویگری خاطرنشان کرد: صمیمانه از شهردار اصفهان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، معاون ورزشی، تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان که در برگزاری آئین زورخانه‌گردی «گود و ماه» نهایت همکاری را با معاونت ورزشی تفریحی داشتند تشکر می‌کنم، چرا که ثمر بخش بودن تلاش برای هر هدفی وابسته به تعامل افراد و نهادهای برگزار کننده آن است و رویداد گود و ماه در سومین سال برگزاری خود، به بهترین شکل اجرا شد.

کد خبر 745673

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • «گود و ماه» در ۱۸ زورخانه شهر اصفهان اجرا شد
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • قوانینی که باید درباره هبه کردن بدانید
  • لزوم ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • کنان ییلدیز در آستانه تمدید قرارداد با یوونتوس