Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، تردد ایمن وسایل نقلیه سنگین شامل اتوبوس، مینی بوس، کشنده و کامیون از باند یک و سبقت آنها از باند 2 است در عین حال این دسته از وسایل نقلیه به هیچ وجه حق استفاده از باند 3 را ندارند.
متأسفانه گاهی اوقات راننده خودروهای سنگین به مقررات توجه نکرده و از لاین سرعت تردد می‌کنند که برای خودروهای دیگر مشکل‌ساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندخبرنگار ما فیلمی از بی‌توجهی راننده اتوبوس مسافربری در مسیر دهگلان به سنندج را ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.
منبع: شهروندخبرنگار – سنندج

بیشتر بخوانید: تردد غیرمجاز تریلی در لاین سرعت بزرگراه + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ فیلمی از بی‌توجهی راننده اتوبوس در جاده دهگلان به سنندج 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود

به نقل از  شهرداری قم،مهرداد روحانی،مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت:پس از پروژه ایمن‌سازی بلوار شهید خداکرم در سال گذشته، پروژه افزایش ضریب ایمنی خط BRT اتوبوس خیابان امام خمینی (ره) در سال ۱۴۰۳ مجدد در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه سه شهرداری قم در این زمینه با بیان اینکه خیابان امام خمینی (ره) از قدیمی‌ترین محور‌های شهر قم و به‌عنوان خیابان حرم نمای قم شناخته می‌شود، اظهار داشت: در کنار این ویژگی‌ها، همچنین دستگاه‌ها و ادارات متعددی در این خیابان وجود دارد که تردد و پارک حاشیه‌ای بسیاری در این خیابان صورت می‌پذیرد.

مهرداد روحانی وزیری خاطرنشان کرد: وجود خط BRT اتوبوس درون‌شهری که جهت رفاه حال مسافران و زائران شهر مقدس قم خدمات‌رسانی می‌کند، در این خیابان دارای اهمیت و نقش مهمی در باز کردن گره ترافیکی جهت رفاه تردد و دسترسی آسان مسافران حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در این خیابان دارد.

وی از اجرای فاز نخست ایمن‌سازی این خط اتوبوس تندرو در سال جاری، تصریح کرد: بزرگ‌ترین مشکل این خیابان نبود زیرساخت‌های لازم است که با تلاش‌های سال‌های گذشته با اجرای پروژه‌های ترافیکی و عمرانی بخشی از این کمبود در حال رفع است و نیاز به زمان بیشتری دارد و در حال حاضر با توجه به این مشکلات می‌توان سطح ایمنی این خیابان را تا حد امکان بالا ببریم.

مدیر منطقه سه شهرداری قم از ایجاد سرعت کاه طبق مصوبه کمیته فنی شورای ترافیک استان و درخواست مکرر پلیس جهت ایمنی کاربران شبکه شامل عابر پیاده و سواره خبر داد.

وی با بیان اینکه ایجاد سرعت کاه در مقابل سرپرستی بانک ملی ایران و همچنین در دونقطه قبل و بعد از خروجی پمپ‌بنزین این خیابان یکی از این اقدامات خواهد بود، اضافه کرد:آشکارسازی با نصب استاپر، تابلو‌ها و علائم ترافیکی در این خیابان برای بالابردن ایمنی عابرین و تردد خودرو‌ها به‌زودی صورت می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه
  • ثبت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • سرعت هواپیما‌های مسافربری در هر مرحله از پرواز چقدر است؟
  • خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود
  • عاقبت سبقت غیرمجاز، راننده را به کام مرگ کشاند! (فیلم)