Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@04:02:19 GMT

افزایش نرخ رسمی یورو / قیمت پوند کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۲۹۱۷

ساعت24 -بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۷ ارز مانند پوند نسبت به دوشنبه کاهش و قیمت ۱۶ واحد پولی دیگر مانند یورو افزایش یافت. نرخ دلار و ۱۳ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

به گزارش  بانک مرکزی، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «سه شنبه بیست و یکم خرداد ماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به روز دوشنبه ۴۲ هزار ریال قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۱۶۱ ریال کاهش ۵۳ هزار و ۲۶۵ ریال و هر یورو نیز با ۴ ریال افزایش ۴۷ هزار و ۵۲۱ ریال ارزش‌گذاری شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۴۲۵ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۶۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۵۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۶۳ ریال، روپیه هند ۶۰۵ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۱۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۸۱۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۶۷۲ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۶۶۲ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۰۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۳۹ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۲۵۶ ریال، روبل روسیه ۶۵۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۳۶ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۲۲۴ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۷۶۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۷۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۲ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۶۰۴ ریال تعیین شد.

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۶۶ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار ۳۶ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۷۳ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار و ۹۹ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۸۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۵۷۴ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۹۶۲ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۴۰۱ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۴۶ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۲۲۰ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۶ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۸۰۳ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و یک ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۱ درصد افزایش به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت طلا تغییر چندانی در معاملات روز چهارشنبه نداشته است. تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه تنش‌های خاورمیانه تاثیر احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی را خنثی کرده است.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.01 درصد افزایش به 2383 دلار و 14 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با یک کاهش 0.31 درصدی به 2400 دلار و 40 سنت رسیده است.
قیمت طلا در روز جمعه با پیش بینی پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت این کشور در سوریه تا اوج 2431 دلار و 29 سنت بالا رفته بود.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/01/28


اطلاعات اقتصادی آمریکا که در روز دوشنبه منتشر شد نشان داد خرده فروشی در این کشور بیش از حد انتظار در ماه مارس افزایش یافته است. سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه‌داری آمریکا هم برای دومین روز پیاپی بالا رفته و تمایل برای خرید طلا را به عنوان یک سرمایه غیر سودده پایین آورده است.
تحلیلگران عقیده دارند بازار در حال حاضر در حالت توقف قرار دارد و منتظر تقابل احتمالی رژیم صهیونیستی و ایران است که می‌تواند قیمت طلا را بالا ببرد.
اگر درگیری‌های خاورمیانه آرام شود تمرکز بازار دوباره معطوف فدرال رزرو آمریکا خواهد شد. ظاهراً این بانک نمی‌تواند نرخ بهره را در آینده نزدیک پایین بیاورد که خبر خوبی برای بازار طلا و نقره نخواهد بود.
بانک دویچه پیش بینی می‌کند قیمت طلا تا پایان سال جاری میلادی به 2400 دلار برسد و در دسامبر 2025، 2600 دلار معامله شود.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 0.25 درصد کاهش به 28 دلار و 31 سنت رسیده و پلاتین با یک کاهش 0.43 درصدی 955 دلار و 5 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/24

دیگر خبرها

  • قیمت طلا چند دلار شد؟
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت طلا و سکه
  • قیمت جهانی طلا بازهم امروز افزایش یافت
  • نرخ ارز امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • نرخ ارز امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات