Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@23:36:13 GMT

مسي، پردرآمدترين ورزشکاران جهان در سال 2019

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۳۰۰۱

مسي، پردرآمدترين ورزشکاران جهان در سال 2019

خبرگزاري آريا- مسي سال گذشته 127 ميليون دلار درآمد داشته است.
به گزارش آريا، ليونل مسي در فهرست صدتايي نشريه فوربس، با پيشي گرفتن از کريستيانو رونالدو و نيمار، عنوان پولسازترين ورزشکار دنيا را به  خود اختصاص داد. مجله معتبر فوربس در آخرين فهرست منتشرشده خود که به فهرست صدتايي فوربس معروف بوده و يکي از معتبرترين ارزيابي‌هاي رسانه‌هاي دنيا به حساب مي‌آيد اعلام کرد که در دوازده ماه گذشته، ليونل مسي، ابرستاره آرژانتيني بارسلونا با پيشي گرفتن از رقباي خود کريستيانو رونالدو و نيمار عنوان پولسازترين ورزشکار دنيا را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسي در سال گذشته 127 ميليون دلار درآمد داشته و در رتبه اول اين فهرست قرار گرفته است. درآمد رونالدو در اين مدت 109 ميليون دلار و درآمد نيمار که رتبه سوم اين فهرست را به خود اختصاص داده 105 ميليون دلار بوده است. مهاجم آرژانتيني بارسلونا در يک سال گذشته 127 ميليون دلار درآمد داشته - با احتساب حقوق و دستمزدهاي جانبي و تبليغاتي‌اش - که 18 ميليون دلار بيشتر از کريستيانو رونالدو (109 ميليون دلار) بوده است. نيمار، مهاجم برزيلي تيم فوتبال پاري‌سن‌ژرمن در اين فهرست سوم است. او فصل گذشته 105 ميليون دلار درآمد داشت. اين بازيکن ملي‌پوش در سال گذشته 75 ميليون دلار حقوق گرفت که 10 ميليون دلار بيشتر از رونالدو بود. حقوقي که مسي سال گذشته گرفت از هر دو بيشتر بود و به 92 ميليون دلار رسيد.
با اين حال دستمزدهاي مهاجم پرتغالي يوونتوس از محل عقد قراردادهاي جانبي و تبليغاتي بيشتر از نيمار و مسي بود و به 44 ميليون دلار رسيد. مسي 35 ميليون دلار درآمد داشته و نيمار هم 30 ميليون دلار. درآمد مسي نسبت به سال گذشته‌اش 16 ميليون دلار افزايش داشته است. او سال 2018 111 ميليون دلار درآمد داشت و در آن سال بعد از فلويد مي‌ودر بوکسور سبک‌وزن آمريکايي که 285 ميليون دلار درآمد کسب کرده بود، در رده دوم پردرآمدترين ورزشکاران دنيا قرار گرفت.
اين اولين بار است که سه فوتباليست سه رتبه اول فهرست صدتايي فوربس را به خود اختصاص مي‌دهند. پيش از اين تنها يک فوتباليست، کريستيانو رونالدو، موفق شده بود با پيشي گرفتن از ورزشکاران ساير رشته‌ها در صدر فهرست صدتايي فوربس بايستد و حالا مسي دومين فوتباليستي است که اين رتبه را بدست مي‌آورد. فوتباليست بعدي ليست فوربس، پل پوگبا ستاره فرانسوي منچستريونايتد است که در رتبه چهل و چهارم قرار دارد. پوگبا با 33 ميليون دلار پولسازترين بازيکن ليگ برتر انگليس بوده است.
به جز اين چهار نفر تنها يک فوتباليست ديگر در بين 50 نفر اول اين فهرست قرار دارد. او آندرس اينيستا ستاره سابق بارسلونا است که اين روزها در ژاپن براي باشگاه ويسل کوبه بازي مي‌کند. درآمد اينيستا در سال گذشته 32.5 ميليون دلار بوده است. جالب اينجا است که نفر اول اين فهرست در سال گذشته، فلويد مي‌ودر بوکسور که سال پيش عنوان پولسازترين ورزشکار دنيا را به خود اختصاص داده بود در فهرست امسال جايي ندارد. تنها ورزشکار زن حاضر در فهرست صدتايي امسال سرنا ويليامز تنيسور آمريکايي است که در 12 ماه گذشته 29.2 ميليون درآمد داشته است.
از ديگر ستاره‌هاي جنجالي اين روزهاي فوتبال دنيا مي‌توان به آنتوان گريزمان و گرت بيل اشاره کرد که شايعات زيادي درباره نقل و انتقال‌شان مطرح است. گريزمان، ستاره فرانسوي اتلتيکو مادريد در فهرست صدتايي فوربس با 27.7 ميليون دلار درآمد در سال گذشته در رتبه 75 قرار دارد و گرت بيل، ستاره ولزي رئال مادريد با 27.1 ميلوين دلار درآمد در سال گذشته رتبه 79 فهرست را به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسي پردرآمدترين ورزشکاران جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ

ضرر خالص بوئینگ در سه ماهه اول سال میلادی کنونی، ۳۵۵ میلیون دلار اعلام شد.

به گزارش ایسنا، غول هواپیماسازی آمریکایی بوئینگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ میزان ۳۵۵ میلیون دلار ضرر خالص داشته است.

بوئینگ در بیانیه‌ای اعلام کرد درآمد این شرکت ازجمله فروش محصولات و خدمات با کاهش ۷.۵ درصدی به ۱۶.۶ میلیارد دلار در دوره ژانویه تا مارس نسبت به مدت مشابه سال قبل رسیده است.

درآمد این شرکت از فروش هواپیماهای تجاری به ۴.۶۵ میلیارد دلار رسید، در حالی که درآمدهای دفاعی، فضایی و امنیتی ۶.۹۵ میلیارد دلار ثبت شد.

درآمد خدمات جهانی نیز در این دوره سه ماهه بالغ بر پنج میلیارد دلار بوده است.

همچنین شرکت بوئینگ اعلام کرد که درآمد سه ماهه اول مالی سال ۲۰۲۴ به میزان ۱۶.۵۷ میلیارد دلار بوده است. نتیجه بهتر از حد انتظار این شرکت زمانی حاصل شد که اقدامات جامع را در راستای تقویت کیفیت و ایمنی تجارت خود در نظر گرفت.

کل سفارشات معوقه این شرکت به ۵۲۹ میلیارد دلار افزایش یافت که شامل بیش از ۵۶۰۰ هواپیمای تجاری می‌شود. این شرکت کاهش سرعت تولید بوئینگ ۷۳۷ خود را به زیر ۳۸  فروند اعلام کرد که هدف از این اقدام ایجاد بهبود در سیستم مدیریت کیفیت آن است.

دیو کالهون، رئیس و مدیرعامل بوئینگ، اظهار کرد نتایج سه ماهه اول ما منعکس‌کننده اقدامات فوری برای کاهش سرعت تولید ۷۳۷ برای بهبود کیفیت آن است. ما برای تقویت سیستم‌های مدیریت کیفیت و ایمنی خود زمان بیشتری صرف خواهیم کرد و این اقدام آینده‌ای قوی‌تر و با ثبات‌تری را رقم خواهد زد.

به گزارش بیزنس، پس از انتشار این گزارش در پیش بازار نیویورک، سهام بوئینگ ۳.۷۰ درصد افزایش یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت