Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@13:15:04 GMT

جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۳۱۳۷

جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی رونمایی شد

همانطور که از مدت ها پیش انتظار میرفت، شرکت شیائومی از یک جفت ساعت جدید هوشمند رونمایی کرد. این ساعت ها دارای سنسور الکتروکاردیوگرام (ECG) و سنجشگر ضربان قلب اپتیکال، مشابه ساعت اپل 4 هستند.

اگرچه بسیاری از ویژگی های ساعت های جدید شیائومی مشابه سری چهارم از ساعت های هوشمند اپل است اما نمی توان گفت ساعت های شیائومی کاملا از ساعت  اپل کپی برداری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ساعت های جدید شیائومی دارای یک صفحه نمایش کوچک با وضوح بالا و OLED است که با صفحه 1.39 اینچی، رزولوشن 454 در 454  پیکسل دارد و ساعت دیگر دارای صفحه نمایش 1.30 اینچی با وضوح 360 × 360 پیکسل است این گوشی با گوریلا گلس 3 محافظت می شود.

 

این ساعت از چیپ ست اسنپدراگون 2500 پشتیبانی می کند و با با 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می شود. این ساعت افزون بر سیستم عامل اختصاصی با اندروید 4 و بالاتر از آن و نسخه iOS 10  و بالاتر از آن سازگار است. این گوشی از چیپست کوالکام پشتیبانی می کند و باتری 420 میلی آمپر دارد.

 

ساعت مکور افزون بر بلندگو و میکروفون قوی دارای سنسور ECG اس و قعلا 5 هزار نسخه از این ساعت طراحی شده است. قاب این ساعت از سرامیک زیرکونیوم و مقاوم در برابر آب ساخته شده است.قیمت پایه این ساعت از 145 دلار برای نسخه معمولی و 190 دلار برای نسخه سنسور دار شروع می شود. خبرها حکایت از آن دارند که فروش این ساعت طی دو هفته آتی در بازار چین شروع می شود./انتخاب

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک تا ۲۴ ساعت آینده برطرف خواهد شد

فاطمه حاجی علی عسگری در واکنش به اختلال ایجاد شده در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت گفت: اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیک تا ۲۴ ساعت آینده برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: درحال حاضر اختلال درحال رفع شدن است. در پی بروز قطعی و وصلی مکرر در این سامانه، سازمان بیمه سلامت تصمیم گرفته که نسخ بیماران بیمه شده خود را در قالب نسخ کاغذی پذیرش کند. این موضوع بیماران خاص و صعب العلاج را نیز در تأمین داروهایشان دچار مشکل کرده است و سایر بیماران باید هزینه‌های درمان را به صورت آزاد پرداخت کنند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۸ فروردين
  • رونمایی از دیوارنگاره وعده صادق در میدان شهدای مشهد
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک تا ۲۴ ساعت آینده برطرف خواهد شد
  • ویندوز ۱۱ به قابلیتی مشابه macOS مجهز شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۷ فروردين
  • جدیدترین نسخه «گروک» تصاویر را پردازش کند
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۶ فروردين