Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@14:57:42 GMT

فغانی و بنیادی فر به عنوان داوران VAR انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۳۱۹۷

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود رفعتی  در این باره عنوان کرد: با توجه به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، علیرضا فغانی و موعود بنیادی فر به عنوان داوران VAR در مسابقات  لیگ قهرمانان آسیا 2019 حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: برهمین اساس دوره آموزشی از 17 تا 22 جولای (26 لغایت 31 تیرماه) در کوالالامپور مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود و از ایران فغانی و بنیادی فر در این کلاس شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفعتی در پایان خاطر نشان کرد: پیش از این علیرضا فغانی به عنوان داور VAR در این رقابتها حضور داشت که خوشبختانه امسال توانستیم موعود بنیادی فر را هم به داوران لیگ قهرمانان آسیا اضافه کنیم. همچنین دو داور دیگر در تیم VAR داشته باشیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری

سازمان لیگ اعلام کرد داوران از این هفته در تمامی مسابقات لیگ برتر از هدست استفاده می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، 5 سیستم جدید هدست داوری فوتبال با برند وکرو که بهترین نوع هدست‌های داوری در جهان فوتبال است امروز (سه‌شنبه) وارد کشور شد تا در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

آذر ماه سال گذشته اولین سری از این هدست‌ها خریداری شده و در اختیار کمیته داوران قرار گرفته بود. طبق اعلام قبلی سری جدید هدست‌ها امروز به کشور وارد شد و از هفته بیست‌و‌چهارم تمامی داوران در  مسابقات لیگ برتر از این سیستم‌های رادیویی استفاده کنند.

جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم‌هایی که بیانیه می‌دهند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • رییس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024؛ داور ویدیویی به کمک داوران می‌آید!
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری