Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور اقدامات این قرارگاه در خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده را تشریح کرد.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ سردار «یعقوب سلیمانی» با اشاره به اینکه از شروع بحران سیل در کشور، تمام امکانات و ظرفیت راهیان نور در اختیار سیل زدگان قرار گرفت، اظهار داشت: سپاه و بسیج مفتخرند که خود را خادم مردم بدانند و در زمان شروع بحران سیل در کشور هم شاهد فعالیت گسترده سپاه و بسیج و گروه های جهادی و خادمین شهدا برای خدمت رسانی به مردم سیل زده بودیم و در این میان، قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج هم تلاش نمود تا امکانات و ظرفیت خود را در اختیار سیل زدگان کشور قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به اینکه در استان خوزستان، اردوگاه های اسکان راهیان نور در اختیار سیل زدگان قرار گرفت و روزانه شاهد پخت غذا برای سیل زدگان بودیم، گفت: به لحاظ زیرساخت‌هایی که در نقاط مختلف حمیدیه، اردوگاه‌های شهیدان حبیب‌اللهی و مسعودیان، زین‌الدین، کلهر، عاصی‌زاده و سایر اردوگاه‌های متمرکز و غیرمتمرکز کشوری در استان خوزستان وجود دارد؛ آمادگی اسکان 150 هزارنفر پیش‌بینی و هماهنگ شد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج افزود: اردوگاه های راهیان نور در اوایل شروع بحران سیل، در اختیار سیل زدگان قرار گرفت و شرکت اتوبوسرانی حمل و نقل جوان سیر ایثار نیز با تمام امکانات، در اختیار این عزیزان قرار گرفت.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج و گروه های جهادی و مردمی با تمام ظرفیت و وجود، پای کار هستند و تا پایان برطرف شدن مشکلات خانه های مسکونی مردم سیل زده، در کنارشان خواهند بود.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه مردم خوزستان در زمان وقوع سیلاب با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کردند و سپس پس از فروکش کردن سیلاب با مشکل گل و لای موجود در منازل و کمبود مواد غذایی مواجه بودند، افزود: برخی روستاها همچنان با مشکل سیلاب دست به گریبان است و قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به یاری سیل‌زدگان شتافته است و در تاریخ 25 اردیبهشت ماه، شاهد توزیع ۱۴ هزار بسته غذایی و اقلام مصرفی و ضروری زندگی در میان مردم سیل زده این استان از سوی این قرارگاه بودیم؛ به طوری که بیش از ۲۰۰ نیسان در استان خوزستان، ۱۴ هزار بسته اقلام غذایی و ضروری را در میان مردم این استان توزیع نمودند.

وی با بیان اینکه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از اوایل سال ۹۸ و همزمان با بروز سیل در استان لرستان هم با اعزام نیروهای خادمین شهدا و مسئولان راهیان نور به شهرستان پلدختر، تلاش کرد که در کنار مردم سیل زده این شهرستان باشد، تصریح کرد: از 16 فروردین ماه، همکارانمان در سازمان اردویی بسیج به کمک سیل زدگاه شهرستان پلدختر شتافتند و از آن روز تا به امروز تلاش شده که خدمات ارزنده ای برای سیل زدگان این شهرستان انجام داده شود و باید تاکید کرد که به همت قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، روزانه شاهد پخت غذا برای 6 هزار نفر در هر وعده بودیم و تلاش کردیم اقلام و کالاهای ضروری مثل روغن، برنج، کنسرو، بیسکویت، قند، نبات، شیرینی و... را در میان خانواده های سیل زده این شهرستان توزیع کنیم.

وی ادامه داد: چندین تانکر آب در شهرستان پل دختر آماده کردیم و همچنین ساخت چندین حمام، ذبح ده ها گوسفند برای تهیه گوشت و توزیع آن در میان سیل زدگان، تهیه غذای گروه های جهادی، خادمین شهدا، هلال احمر، ارتش، سپاه، بسیج و گروه های مردمی و ساکنین این شهرستان و ... از جمله عملکرد ما در شهرستان پل دختر بوده است و سپاه و بسیج در کنار مردم سیل زده هستند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به خدمات ارزنده گروه خادمین شهدا برای مردم سیل زده کشور اظهار داشت: خادمان شهدا، نیروهای داوطلبانه و عاشقی هستند که همه ساله داوطلبانه در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به خدمات رسانی به زائران راهیان نور در یادمان های دفاع مقدس مشغول هستند و این کار را به نیت شهدا انجام می دهند اما در زمان بحران سیل در کشور، شاهد حضور این نیروهای مردمی و انقلابی در کمک به مردم سیل زده بودیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلیمانی سردار یعقوب سلیمانی قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج خادمان شهدا مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جهانبخش کرمی با تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پاسداران و جان بر کفان اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به منظور بقای نظام و حراست از انقلاب فرمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دوم اردیبهشت سال ۵۸ صادر کردند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در کمترین زمان، آن‌چنان خوش درخشید که همین مسئله، سبب شد تا امام خمینی (ره)، روز ولادت امام حسین (ع) را به نام روز پاسدار تعیین کند، خاطرنشان کرد: با این نامگذاری، رسالت و مأموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص شد و این نیروی مردمی عاشورایی، علوی و حسینی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کرده و می‌کند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتوانه‌ی عظیم الهی و مکتبی، به اضافه ی نیروی انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی، مکتب و ولایت با بهره گیری از سال‌ها تجربه انقلاب اسلامی را از هر گزند و آسیبی حفظ می‌کند.

فرمانده سپاه زنجان با اشاره به اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس دوش به دوش ارتشیان سرافراز خوش درخشید، افزود: پس از آن نیز سپاه تنها در بعد نظامی و امنیتی فعالیت نکرده و خدمات رسانی و فعالیت این نهاد مقدس گسترده است.

سردار کرمی با بیان اینکه سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است، افزود: نمونه اخیر آن را در عملیات وعده صادق دیدیم که این نهاد انقلابی در کنار همه ارکان نظام چه حماسه‌ای در تاریخ به نمایش گذاشتند.

این مسئول با بیان اینکه در عرصه‌های مختلف نیز سپاه با کمک و پشتیبانی نیروهای مردمی و ظرفیت بسیج خدمات رسانی می‌کند، افزود: همچنین در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان پاسداران و بسیجیان خوش درخشیدند.

وی باتاکید براینکه در عرصه محرومیت زدایی و سازندگی نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک همه دستگاه‌های اجرایی برای کمک به دولت و ارائه خدمات به مردم پای کار آمده و با بکارگیری تمام توان و ظرفیت خود خدمات رسانی می‌کنند، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیج سازندگی یکی از فصل‌های درخشان بسیج است.

سردار کرمی در پایان یادآور شد: خدای متعال را شاکریم که توفیق خادمی مردم را به پاسداران عطا کرد چرا که خدمت به مردم مدال افتخاری بر سینه پاسداران و بسیجیان است.

کد خبر 6084007

دیگر خبرها

  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت