Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسن افشاری اظهار داشت: برای اجرای این پروژه تاکنون حدود ۲۰۰ هزار متر مربع از اراضی مسیر کمربندی شمالی تملک و آزادسازی شده، ۱۲ هزار متر جدول گذاری صورت گرفته و حدود ۱۰۰ هزار متر مکعب عملیات خاکریزی و خاکبرداری انجام شده است.

وی با بیان اینکه طول این پروژه از بلوار آزادی تا شهرک علوی در فاز نخست، حدود ۳ کیلومتر است، افزود: با توجه به مشکلات مالی شهرداری و افزایش قیمت قیر نیازمند مساعدت استاندار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برای تکمیل این پروژه هستیم تا بتوانیم این پروژه که یکی از بزرگترین پروژه‌های شهرداری‌های استان مرکزی است را در هفته دولت به بهره‌برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشاری تصریح کرد: اجرای این پروژه از نیازهای ضروری شهر ساوه است، زیرا ترافیک سنگین در میدان آزادی و برخی خیابان‌های مرکزی شهر سال‌ها است که علاوه بر کلافه کردن مردم، آسیب‌های جدی به زیرساخت‌ها و مبلمان شهری ساوه وارد کرده است.

معاون عمرانی شهردار ساوه عنوان کرد: سال گذشته مقرر گردید تا از محل اعتبارات استانی مبلغ یک میلیارد تومان برای کمک به اجرای این پروژه اختصاص یابد اما فقط ۳۰۰ میلیون تومان آن محقق شد.

وی با بیان اینکه تکمیل کمربندی شمال شهر ساوه نیازمند ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان اعتبار است، افزود: این پروژه هم اینک حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تکمیل فاز نخست آن در هفته دولت، فازهای دو و سه آن به طول ۱۶ کیلومتر در دستور کار شهرداری قرار دارد تا با تکمیل رینگ کامل اطراف شهر، شهروندان از ترافیک چندین ساله شهر ساوه رها شوند.

کد خبر 4638852

منبع: مهر

کلیدواژه: قیر پروژه عمرانی شهرداری ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید الهی راد در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی مددجویان به عنوان مهم‌ترین راهبرد این نهاد در زمینه خودکفایی مددجویان است، اظهار کرد: یکی از اقدامات این نهاد در زمینه ایجاد اشتغال و تقویت صنعت نوغانداری و تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی است.

الهی‌راد با تشریح اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی افزود: توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین نوغانداران و توزیع ۴۵۰۰ اصله نهال درخت توت بین مجریان طرح‌های اشتغال را از اقدامات این نهاد در راستای کمک به تکمیل زنجیره ارزش نوغان در استان نام برد.

وی ادامه داد: همچنین این نهاد ۶۰۰ کیلوگرم پافسول ضدعفونی کننده کرم ابریشم و ۵۰۰ عدد دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی بین مجریان طرح توزیع کرده است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی خاطر نشان کرد: داشتن مناطق مستعد کاشت درخت توت، تقویت بعد اقتصاد خانوار بویژه در مناطق محروم و مرزی، افزایش تولید پیله خام ابریشم، ایجاد انگیزه و تقویت فعالیت شغلی با مشارکت اعضای خانوار، ریسک پایین و مبلغ پایین جهت راه اندازی فعالیت از مزیت‌های تکمیل زنجیره ارزش نوغان در خراسان شمالی است.

کد خبر 6084861

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • تکمیل عملیات ساماندهی خیابان ۲۲ بهمن کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان بوشهر اجرا شد
  • شبکه بیت کوین چهارمین هاوینگ را تکمیل کرد
  • تامین حدود ۲.۸ میلیارد دلار ارز طی نخستین ماه سال ۱۴۰۳ در مرکز مبادله