Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@08:06:06 GMT

چرا پرسپولیس یک اللهیار صیادمنش نداشت؟!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۳۴۳۱

چرا پرسپولیس یک اللهیار صیادمنش نداشت؟!

به گزارش وانانیوز،  در جلسه‌ای که ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم قبل از سفر به کرواسی انجام داد، برانکو مواردی را به صورت شفاهی به مدیرعامل باشگاه اعلام کرد تا در صورت بازگشت به ایران خواسته‌های او انجام گیرد. ظاهراً یکی از خواسته‌های برانکو از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این بود که بازیکنان جوان این تیم که فرصت بازی پیدا نمی‌کنند، به صورت قرضی نه دائمی به تیم‌های دیگر بروند تا با بازی کردن در این تیم‌ها بتوانند تجربه خود را بالاتر ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمیدرضا طاهرخانی، محمدحسین اسدی، سعید حسین‌پور و احسان حسینی ۴ بازیکن جوان تیم پرسپولیس هستند که فرصت زیادی به آن‌ها برای بازی کردن نرسید و به همین دلیل سرمربی پرسپولیس اعلام کرده آن‌ها می‌توانند برای تجربه اندوزی بیشتر راهی تیم‌های دیگر به صورت قرضی شوند.
برخی از این نفرات ۳ سال کنار پرسپولیس بودند بدون آنکه پیشرفتی حاصل کنند و به سطحی بالاتر برسند. این در حالیست که اللهیار صیادمنش فقط با یک فصل بازی در پرسپولیس هم به پیراهن تیم ملی بزرگسالان رسید و هم مبلغی حدود ۸۵۰ هزار دلار برای این باشگاه درآمد کسب کرد.
صیادمنش ۱۸ ساله که اگر اشتباه نکنیم از هر ۴ جوان پرسپولیسی مورد نظر جوان‌تر است آنقدر استعداد داشت و خرید خوبی بود که هم خودش نفع برد و هم باشگاهش استقلال!
به راستی متر و معیار جذب جوانان در باشگاه پرسپولیس چیست؟ چرا باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند همچون استقلال جوانانی مثل صیادمنش پیدا کند، بفروشد و به درآمد خوبی برسد؟ این ۴ جوان شاید مستعد باشند، اما بی‌تعارف در حد و اندازه‌های اللهیار صیادمنش نیستند. اگر این ۴ بازیکن به صورت قرضی هم به تیم‌های دیگر بروند باز نیمکت‌نشین خواهند شد!
مشکل این جوانان نیستند بلکه استعدادیاب‌های باشگاه پرسپولیس (اگر استعدادیابی در این باشگاه باشد!) هستند که به جای پیدا کردن امثال صیادمنش جوانانی به باشگاه معرفی می‌کنند که در حد و اندازه‌های نام این باشگاه نیستند.   انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: ایرج عرب استقلال پرسپولیس جوانان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه،" لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر رقیب همشهری شکست خورد تا در بدترین مقطع فصل دچار لغزش شده باشد و از کورس قهرمانی عقب بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در این بازی نمایش خوبی ارائه نکردند و اورتون به خوبی از این فرصت استفاده کرد تا بتواند در دربی مرسی ساید به پیروزی برسد و سد راه حریف قدیمی در رسیدن به جام قهرمانی این فصل باشد.

الکساندر آرنولد در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفت و تلاش کرد که در خط دفاعی به لیورپول کمک کند اما کلوپ تصمیم گرفت در دقیقه ۸۴ او را از زمین بیرون بکشد و جو گومز را جانشین او در میدان کند.

تصاویر منتشر شده از این ستاره انگلیسی در روی نیمکت لیورپول نشان می‌دهد که او پس از ترک میدان تحمل تماشای بازی و شکست تیمش برابر اورتون را نداشت و این موضوع توجه بسیاری را در رسانه‌های انگلیس و همچنین شبکه‌های اجتماعی جلب کرده است.

لیورپول حالا در فاصله تنها چهار بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فقط سه امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد و تنها یک امتیاز بیشتر از سیتی به دست آورده و این در حالی است که شاگردان پپ گواردیولا دو بازی کمتر از آنها انجام داده‌اند.

دیگر خبرها

  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟