Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:02:40 GMT

با بله دانی بیشتر بدان!

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۳۴۷۵

با بله دانی بیشتر بدان!

در مسابقه اینستاگرامی«بله» شرکت کنید و با ورود به مرحله قرعه کشی، شانس خود را برای برنده شدن امتحان کنید. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بله در صفحه اینستاگرام خود مسابقه ای را برای کاربرانش ترتیب داده است که برای شرکت در آن و همچنین اطلاع از دیگر مسابقات و جشنواره ها می توانید به آدرس صفحه اینستاگرام  https://instagram.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/_u/balemessenger  مراجعه و آن را فالو کنید.

در ادامه باید به بخش استوری این صفحه رفته و حداقل به سه سوال از پنج سوال آن پاسخ صحیح دهید تا وارد مرحله قرعه کشی جوایز 300 هزار تومانی آن شوید.

این قرعه کشی هفته بعد انجام و برندگان مسابقه مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/

R1012123/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش تارنمای خبری‌ای اس پی ان، در بیانیه پلیس شهر کلمبو پایتخت تجاری سریلانکا، آمده است: یکی از خودرو‌ها عصر یکشنبه در جریان مسابقه از پیست منحرف شد و با برخورد به تماشاگران و مسئولان مسابقه، ۷ نفر را کشت و ۲۰ نفر دیگر را مجروح کرد که حال سه نفر از آن‌ها وخیم است.

بر اساس این بیانیه، قرار بود که این مسابقات اتومبیلرانی در ۲۴ مرحله برگزار شود، اما با وقوع این حادثه در هفدهمین مرحله از این مسابقات، این رویداد ورزشی تعطیل و متوقف شد.

به نوشته‌ای اس پی ان، در حالی که ۴۵ هزار تماشاگری که در یک آکادمی نظامی سریلانکا از نزدیک شاهد وقوع این حادثه بودند، اما علت اصلی خروج خودروی عامل بروز این حادثه از پیست، هنوز مشخص نشده است.

این رویداد ورزشی توسط ارتش سریلانکا و سازمان اتومبیلرانی سریلانکا برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند