Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@13:40:50 GMT

زاهدان| کشف ۱۹ فقره سرقت مسلحانه در جنوب شرق کشور

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۳۴۷۶

زاهدان| کشف ۱۹ فقره سرقت مسلحانه در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۱ نفر دستگیر و ۱۹ فقره انواع سرقت به عنف کشف شد. ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزاش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه 11 نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه شناسایی و تحت مراقبت قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و سراوان با هماهنگی‌های قضائی در هفته گذشته این سارقان مسلح را دستگیر و در بازرسی از آنها 2 قبضه تپانچه به همراه مهمات، یک قبضه کلت پلاستیکی، 2 عدد شوکر، 3 قبضه چاقو و قمه کشف کردند.

3 نفر از هنجارشکنان اصلی سد «لفور» مازندران دستگیر شدند؛ تلاش برای دستگیری 2 متهم دیگر ادامه داردپرونده تیراندازی پایانه بار بندر امام(ره) در مرحله تحقیقات مقدماتی؛ ضارب دستگیر نشده استزاهدان| عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی توسط پلیس زابل دستگیر شد

وی با بیان اینکه این سارقان تاکنون به 19 فقره انواع سرقت اعتراف کرده‌اند، ابراز داشت: در این رابطه 5 دستگاه خودرو، 2 دستگاه موتورسیکلت، 11دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد و سایر اموال سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان کاهش جرایم خشن و سرقت های مسلحانه را اولویت مهم پلیس استان دانست و  اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ت

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ فقره سرقت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در این خصوص گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان یزد بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری شهرستان یزد قرار گرفت. 
وی ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهید چمران با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، به ۶ فقره سرقت در شهر یزد اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده به دادسرا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • توصیه مهم پلیس راهور؛ از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد