Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-16@14:13:33 GMT

آتش گرفتن مرد جوان حین اجرای نمایش آتش بازی +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۳۷۴۲

آتش گرفتن مرد جوان حین اجرای نمایش آتش بازی +تصاویر

مرد جوان که سرگرم اجرای نمایش با آتش در یک مهمانی خانوادگی بود ناگهان خود را در شعله‌های آتش گرفتار دید.

به گزارش شریان نیوز، تصاویری که به تازگی منتشر شده است لحظه گرفتار شدن یک آتش‌باز حرفه‌ای در شعله‌های آتش هنگام اجرای نمایش آتش بازی را به تصویر می‌کشد. این مرد که سرگرم اجرای نمایش با آتش در یک مهمانی خانوادگی در نوادای آمریکا بود ناگهان دچار حادثه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تصاویر مشاهده می‌شود که شعله‌های آتش پا‌های این مرد را در بر گرفته است و  او در تلاش برای خاموش کردن آن است. یکی از تصاویر، این آتش‌باز را در حالی که از شدت سوختگی فریاد می‌کشد نشان می‌دهد. همچنین یکی دیگر از این تصاویر، همکاران این آتش‌باز را که تلاش می‌کنند با خاموش کردن آتش به او کمک کنند نشان می‌دهد. این حادثه در مقابل چشمان وحشت‌زده مهمانان حاضر در این ضیافت رخ داد. بنا به گفته عکاسی که این تصاویر را تهیه کرده است این مرد در حال اجرای نمایش بود که ناگهان پای چپ او دچار شعله‌های آتش شد. بنا به ادعای این عکاس این مرد برای لحظاتی متوجه سرایت آتش به لباسش نشده بود.

پس از وقوع این حادثه این مرد که هویتش مشخص نشده است به دلیل سوختگی شدید به مرکز پزشکی دانشگاهی در لاس وگاس منتقل شد و مورد درمان قرار گرفت. هنوز از میزان سوختگی این مرد آتش‌باز گزارشی منتشر نشده است، اما گفته می‌شود یکی از همکاران او که قصد خاموش کردن آتش را داشت دچار سوختگی سطحی شده است.

برچسب هاآمریکا

منبع: شریان

کلیدواژه: آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال

محمدحسین اسلامی درباره پیروزی تیمش برابر تراکتور گفت: ما در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و برخلاف بعضی از بازی‌ها که امتیاز از دست دادیم توپ‌های‌مان تبدیل به گل شد. این درست است که در چند بازی نتایج لازم را نگرفتیم، ولی تیم ما مشکل فنی نداشت و فقط با بدشانسی مواجه شدیم. فکر نمی‌کردیم چهار گل در تبریز به تراکتور بزنیم، ولی در این بازی فقط برای برد به زمین رفته بودیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن که در دیدار مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و این اولین گل‌های او در لیگ امسال بودند، تأکید کرد: گل‌های من نتیجه زحمات بازیکنان بود و خدا را شکر می‌کنم. امسال دو گل زده و دو پاس گل داده‌ام. البته قبول دارم که تعداد گل‌هایم باید بیشتر می‌شد. بدون شک تلاش می‌کنم تا در بازی‌های آینده بیشتر گل بزنم.

وی راجع به بازی‌ بعدی تیمش برابر سپاهان نیز تصریح کرد: سپاهان نیازی به تعریف من ندارد و یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ برتر است. آنها با توجه به شرایطی که دارند دنبال گرفتن سه امتیاز هستند، ولی ما هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و در ورزشگاه نقش جهان دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم.

اسلامی که قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید در واکنش به اینکه گفته می‌شود فصل آینده به یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال خواهد رفت، اظهار داشت: هنوز بازی‌ها تمام نشده و تمام تمرکز من روی بازی‌های ذوب‌آهن است. فعلاً تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم و باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود، ولی سعی می‌کنم بهترین تصمیم را برای فصل بعد بگیرم.

دیگر خبرها

  • واکنش رامبد جوان به «دشمن خدا»
  • رامبد جوان از ته دل خندید!
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • رامبد جوان: با تماشای «دُشمنِ خدا» از ته دلم خندیدم
  • رامبد جوان از ته دل خندید!/ باید به جامعه امید بدهیم
  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»
  • از رکورد شکنی بهرام افشاری تا دختر کشی نادرفلاح در شهرزاد
  • میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از ۱۰ نمایش/ رکوردشکنی بهرام افشاری
  • میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از ۱۰ نمایش در سال جدید
  • ۱۴۹ هزار نفر چشم انتظار دریافت وام ازدواج/ نمایش پیام پایان اعتبار وام ازدواج در برخی استان‌ها