Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@10:44:12 GMT

ورود ۱۲۰ هزار پرونده به سازمان تعزیرات در ۸۳ روز

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۳۷۸۰

به گزارش فارس، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری امروز خود که در محل این سازمان برگزار شد، با تبریک عید سعید فطر به بیان آمار فعالیت سازمان تعزیرات حکومتی طی 83 روز گذشته تا 21 خردادماه، پرداخت و گفت: 120 هزار و 641 پرونده در این مدت به سازمان تعزیرات وارد شده که ۱۰۸ هزار تای آن رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کل پرونده‌های مانده سازمان تعزیرات در حال حاضر 56 هزار و 455 پرونده است و این در حالی است که متخلفین در مجموع 7 هزار و 700 میلیارد ریال جریمه شدند.

رایگانی به اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: 3502 تیم گشت مشترک مجموعا 16 هزار و 472 مورد بازرسی انجام دادند که 5 هزار و 822 واحد دارای تخلف بودند.

سخنگوی سازمان تعزیارت حکومتی گفت: در راستای سیاست‌های پیشگیرانه سازمان تعزیرات حکومتی برای ۶۶۶۳ متخلف تشکیل پرونده دادیم و 4826 واحد صنفی تذکر گرفتند.

وی افزود: در طول اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان متخلفین به پرداخت 196 میلیارد و 494 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

رایگانی درخصوص شرکت‌های خودروسازی نیز گفت: گروه خودروسازی بهمن نسبت به واگذاری 150 دستگاه خودرو تعهد داده بود که با حضور مدیرعامل این شرکت هر 150 خودروی بسترن تحویل مشتری شد.

وی افزود: این خودروها به قیمت مصوب سازمان حمایت یعنی قیمت 103 میلیون تومان عرضه شد.

سخنگوی سازمان تعزیارت حکومتی به عرضه خودوری هاوال اشاره کرد و گفت: عرضه 100 دستگاه از این خودرو باقی مانده بود که به قیمت سازمان حمایت تحویل مشتریان شد.

وی افزود: البته 1400 فقره تعهد برای عرضه این خودرو باقیمانده که در خصوص آن این اطمینان را به مشتریان خواهیم داد که پیگیر حقوق آنها هستیم.

رایگانی گفت: از گمرک آخرین اطلاعات مربوط به قطعات مورد نیاز این خودرو را استعلام گرفتیم، از پلیس راهور تعداد پلاکی که برای این خودرو صادر شده به دست ما رسیده است و اسامی این پلاک‌ها که به نامشان صادر شده را در خواست کردیم و مطمئن باشید نمی‌گذاریم حقوق کسانی که ثبت نام کرده‌اند ضایع شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص شرکت سایپا نیز گفت: این خودروساز به تعداد 2000 فقره تعهد تحویل خودرو داشت که 1300 فقره آن تحویل داده شد و 700 شاکی از سوی سازمان حمایت به سازمان تعزیارت آمدند که مهلت یک ماهه به شرکت سایپا سیتروئن دادیم و مدیرعامل این شرکت در تعزیرات تعهد داد که هر 700 خودروی باقیمانده طی یک ماه تحویل مشتریانی که ثبت نام کردند آن هم زیر قیمت سازمان حمایت تحویل داده شود و قول می‌دهیم که قطعاً روند تحویل را پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد شرکت خودروسازی کرمان موتور هم متعهد به تحویل 45 دستگاه خودرو بود که تحویل داده شده و در حال حاضر 40 نفر جدیداً مراجعه کردند که باز هم در حال رایزینی با این شرکت خودروساز هستیم.

رایگانی افزود: پرونده مهمی که با 1700 شاکی از شرکت هوو وجود داشت بعد از مدت‌ها جلساتی که برگزار کردیم فقط 30 خودرو از این تعداد هنوز تحویل داده نشده که طی یکی دو هفته آینده بدون انجام رسیدگی‌های تعزیرات تحویل مشتریان خواهد شد چرا که سیاست ما حمایت از تولید است و دوست نداریم واحدهای تولید کننده جریمه شوند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در کنگاور کشف شد

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده کشف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و۵۲ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط ماینر‌های قاچاق، متخلف را به پرداخت ۶ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

شاهی گفت: ماموران پلیس آگاهی سه راهی گلوگاه شهید زنگنه نهاوند این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ورود ۹۶ داروی جدید در سال ۱۴۰۲ به بازار
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • تشکیل ۳۰ هزار پرونده عدم انجام تعهد برای خودروسازان
  • متقاضیان خرید پژو پارس بخوانند | سازمان تعزیرات تکلیف تولید پژو پارس را روشن کرد
  • ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در کنگاور کشف شد
  • دریافت ۱۵ درصد حق کمیسیون تاکسی های اینترنتی منصفانه نیست
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد
  • با حکم تعزیرات حکومتی نانوای متخلف نقره داغ شد
  • کشف سوخت قاچاق در آبادان