Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@22:23:50 GMT

مدل بدنام خارجی در فیلم ایرانی چه می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۳۹۳۴

مدل بدنام خارجی در فیلم ایرانی چه می‌کند؟

به گزارش جهان نيوز، یک پروژه سینمایی در سکوت خبری، پذیرای یک مدل عکس‌های غیراخلاقی بود. این بازیگر که به سختی می‌توان عکسی قابل انتشار از وی پیدا کرد، سال‌هاست که به‌عنوان مدل عکس‌های مستهجن فعالیت می‌کند و حتی صفحه شخصی وی نیز مملو از چنین تصاویری است.

استفاده از بازیگران خارجی امری مرسوم در سینمای ماست؛ به‌ویژه در تولیدات مشترک بین ایران و دیگر کشورها، شاهد حضور بازیگران غیروطنی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مشخص نیست که سازمان سینمایی وزارت ارشاد چگونه مجوز بازی یک مدل غیراخلاقی را در فیلمی داخلی داده است؟

گفتنی است، کارگردان این فیلم سال‌ها قبل به‌عنوان هنرجویی مذهبی و ارزشی، با بهره از امکانات برخی از نهاد‌ها فیلمساز شد. اما سال‌هاست که به ساخت فیلم‌های سخیف و «هندی» مشغول است و در تازه‌ترین فعالیت خود نیز همکاری با مدلی بدکاره را پذیرفته است.

منبع:کیهان کپی متن خبر برچسب ها: فیلم

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هنوز جانشین پاکو خمس انتخاب نشده، تراکتور یک شکست تلخ را برابر نساجی متحمل شد که این باخت خشم هواداران تراکتور را به دنبال داشته است. با این حال باشگاه تراکتور همچنان در جستجوی سرمربی مدنظر است و در آخرین تحول، هوشنگ نصیرزاده در مورد اسامی موردنظر این باشگاه صحبتهایی را به میان آورده است.

ویدئو: 330494

نصیرزاده در حالی اولین مصاحبه خود در این مورد را انجام داده که پیش از این نام افراد مختلفی مطرح بود و حتی از بین گزینه‌های ایرانی، سعید دقیقی به شکلی عجیب دو بار در این خصوص صحبت کرد. همچنین نام قربان بردیف به عنوان گزینه خارجی مطرح شد و در نهایت محمدرضا زنوزی حرف آخر را زد و گفت که سرمربی این تیم خارجی خواهد بود.

نصیرزاده در این مورد توضیح داد: ما گزینه ایرانی هم داشتیم که بدون تیم بودند، مربیان ایرانی که بدون تیم (مجیدی و گل‌محمدی) باشند و هواداران نظر مساعد روی آنها داشته باشند، کم بودند. ما با آنها صحبت کردیم و بنا به دلایلی نشد و به همین دلیل ما گفتیم که سرمربی باید خارجی باشد.

وی افزود: ما گفتیم مربی خارجی دیگر مشکل این را ندارد که موبایلش را چک کند و بگوید چه کسی در موردش صحبت کرده است. چند گزینه [داخلی] هم داشتیم که بیرون در فضای مجازی مطرح کردند که صحت نداشت.

او با اشاره به تاکید زنوزی به سرمربی خارجی اظهار داشت: ما کارهای خودمان را در چند جناح توسط هیئت‌مدیره و کادر خودمان انجام دادیم و با یکی از سرمربیان خارجی که سابقه کار در تیمهای ملی اروپایی را دارد، به توافقات تقریبا نهایی رسیدیم تا یکساعت پیش. قرار شد ایشان به همراه یک دستیار و یک مربی بدنساز بیاید. مربی گلرهای ما امیلیو آلوارز که در منچستریونایتد حضور داشته، آمده است.

مدیرعامل تراکتور در خصوص طرح نام اسکوچیچ و استراماچونی گفت: باتوجه به افزایش نرخ ارزهای خارجی در مقابل ریال، اعداد و ارقامی که برخی مربیان اعلام می‌کنند بسیار زیاد است و از پس هیچ کدام باشگاه‌های ایرانی برنمی‌آید. با استراماچونی صحبت مقدماتی شد و همینجا متوقف شد. با اسکوچیچ هم صحبت کردیم و او هم ارقام بالایی داده بود. ما باید بیشتر حواسمان به هوادار باشد که چه فردی را می‌پذیرد.

هوشنگ نصیرزاده در خصوص سرمربی بعدی تراکتور عنوان کرد: اما یک سرمربی اروپایی که سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی اروپایی را دارد، مدنظر ماست و تصویری با او صحبت کردیم و هم برایش پیشنهاد فرستادیم و هم برایش کارهای بیشتر انجام دادیم و امیدواریم به نتیجه برسد تا هدایت تیم تراکتور را به او بدهیم.

او در پایان طرح نام پتکوویچ سرمربی سوئیسی را تکذیب و اعلام کرد که قرارداد سرمربی جدید یک فصل و نیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • حرکت غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی | مدافع پرسپولیس خارجی فحش داد!
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد