Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ ایرج عرب درباره آخرین وضعیت بازگشت برانکو ایوانکوویچ به تهران افزود: روز قبل نامه‌ای را به آقای برانکو ایوانکوویچ و وکیل ایشان فرستادیم تا شماره حسابی را به ما بدهند و طلب آن‌ها را واریز کنیم. وکیل برانکو هم شماره حساب ایشان را داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بعد از آن خبری اعلام شد که برانکو سال بعد به پرسپولیس نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصاحبه را با آقای برانکو چک کردیم که ایشان گفت: مصاحبه به این شکل نبوده و قبل از نامه شما بوده است. برانکو در مصاحبه اش درباره وضعیتش با پرسپولیس گفته بود بستگی به آینده دارد. بعد از نامه ما، ایشان دوباره مصاحبه دیگری را با سایت معتبری انجام داد که با قدرت در پرسپولیس هستم.

وی افزود: الان شماره حساب را اعلام کرده‌اند. آخرین خبر همین است. وکیل برانکو هم شماره حساب را اعلام کرد و جای نگرانی وجود ندارد. برانکو یک فصل دیگر قرارداد دارد.

عرب درباره نامه اولیه برانکو برای بازگشت به پرسپولیس تاکید کرد: ایشان قبلاً نامه زد که تا ۲۸ خرداد طلبش واریز شود ما هم پاسخ دادیم که مشکلی وجود ندارد و خوشبختانه زودتر از این موعد هم پول را می‌دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت: طی این چند روز تلاش کردیم تا پول او را واریز کنیم. حواشی زیادی به وجود آمد که خودم هم نمی‌دانم چرا این همه حاشیه و از کجا به وجود آمد. با برانکو که صحبت کردیم گفت: با قدرت می‌ماند. منبع: مهر برچسب ها: رویداد24 ، ایرج عرب ، برانکو ، باشگاه پرسپولیس ، پرسپولیس سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ایرج عرب برانکو باشگاه پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی

باشگاه پرسپولیس از بازیکن پیشین استقلال شکایت می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس به دلیل اظهارات امیرحسین صادقی بازیکن پیشین استقلال علیه مدیرعامل پرسپولیس، قصد دارد از او به مراجع ذی‌صلاح شکایت کند.

گفتنی است فرد مذکور بعد از بازی استقلال مقابل شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ، در جمع خبرنگاران انتقاداتی نسبت به مدیرعامل پرسپولیس مطرح کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • واردات کالاهای اساسی از طریق مرزنشینان و پیله وران محدود شد
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد
  • شکایت پرسپولیس از یک استقلالی
  • اعتراض پرسپولیس به سازمان لیگ؛ «استقلال قانون را دور می‌زند»!
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از بازیکن پیشین استقلال
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی
  • اعتراض پرسپولیس به سازمان لیگ؛ «استقلال قانون را دور می زند»!