Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@20:58:47 GMT

حمایت بانک از ایده های نوین و کسب و کار های بانکی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۴۰۷۵

به گزارش ایلنا، رحمتی با بیان اینکه بازیگران نوظهور حوزه های مالی، شتاب دهنده ها و اخلالگران حوزه دیجیتال در حال سبقت گرفتن از شبکه بانکی هستند گفت: در این شرایط ساختار صنعتی جوابگوی نیاز های عدیده مشتریان نیست و باید مدل های کسب و کار نوین را اتخاذ کرد. بانک رفاه در این زمینه درصدد استقرار بانکداری جامع است که بتواند براساس آن خدمات، محصولات و راه حل برای مشتریان ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت مدیره بانک رفاه با اشاره به اینکه این بانک به دقت رویدادها و تحولات حوزه های مختلف و به ویژه حوزه فناوری اطلاعات را رصد می کند گفت: بانک برای این منظور اقدام به استقرار مرکز نوآوری با ساختاری چابک و همسو با تحولات روز حوزه کسب و کار های نوین کرده است.

وی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های فناوری های نوین تأکید کرد و گفت: بانک از طریق این مرکز از ظرفیت ویژه استارتاپ ها برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کند. این بانک همچنین حمایت از ایده های نوین و کسب و کار های بانکی را در دستور کار خود دارد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رقابت فناوری کسب و کار نمایشگاه بین المللی نظام بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی