Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:43:01 GMT

هلو برو تو گلو؛ یادگیری زبان به همین آسانی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۴۱۰۹

هلو برو تو گلو؛ یادگیری زبان به همین آسانی

هلو برو تو گلو؛ یادگیری زبان‌های خارجی آسان‌تر از این ممکن نیست! با هلو، هم بازی کنید، هم زبان یاد بگیرید.  

به گزارش ایسنا به نقل از هلو، بیش از ۵ هزار دیدگاه مثبت و علاقه‌مند و ۵۰ هزار نصب فعال در کمتر از ۳ ماه؛ دستاورد ماه‌ها تلاش بر روی ساخت هلو…! حالا این هلو چی هست؟

یادگیری ۱۶ زبان خارجی به همراه سرگرمی و بازی

به طور کلی یادگیری فرآیندی است که اگر با اصول مناسبی پیش نرود، ممکن است خسته کننده و بسیار زمان‌بر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استفاده از روش‌های نوین و پیشرفته در زمینه آموزش به ویژه یادگیری و آموزش زبان، می‌توان به سادگی هر چه تمام‌تر درست مثل هلو برو تو گلو، زبان آموخت.

یادگیری به کمک بازی یکی از روش‌های نوین آموزشی است که توانسته طرفداران زیادی پیدا کند. اپلیکیشن هلو با محوریت آموزش انواع زبان‌های خارجی با استفاده از متد آموزش در کنار سرگرمی، همراه شما در یادگیری زبان خواهد بود.

هلو مثل بسیاری از اپلیکیشن‌های مشابه در آموزش زبان، روی دایره لغات شما کار می‌کند. بنابراین دسته‌بندی‌های گوناگونی در نظر گرفته که با ورود به هر کدام کلمات مختلفی را یاد می‌گیرید. غذا و نوشیدنی، حمل و نقل، خرید، آب و هوا، اعداد، شهر و … دسته‌بندی‌های موضوعی هلو هستند که نیازهایتان برای داشتن یک مکالمه معمولی روزمره را پوشش می‌دهند.

هر کدام از این دسته‌بندی‌ها چند سطح مختلف دارند که از آسان‌ترین کلمات شروع شده و به سخت‌ترین‌ها ختم می‌شوند. در واقع مکانیزم پیشرفت در هلو به گونه‌ای طراحی شده که از پایین‌ترین سطح و ابتدایی‌ترین کلمات، به لغات پیچیده‌تر برسید و این گونه دایره لغات‌تان را تقویت کنید. تمام این کلمات را به شیوه بازی کردن یاد می‌گیرید تا همیشه برای یادگیری اشتیاق داشته باشید.

به کمک اپلیکیشن هلو می‌توانید مهارت‌های دیداری، نوشتاری و شنیداری خود را تقویت کنید. انواع تمرین‌ها در حین یادگیری واژه جدید به شما نمایش داده می‌شوند و به شما کمک می‌کنند تا واژه را به حافظه بلندمدت خود بسپارید.

تمرین‌های اپلیکیشن با رعایت اصول گیمیفیکیشن پیاده سازی شده‌اند؛ از این رو کاربر در حین انجام آنها خسته نمی‌شود.

در اپلیکیشن هلو شما قادر خواهید بود ۱۶ نوع زبان خارجی مختلف را یاد بگیرید. آموزش زبان انگلیسی بریتانیایی، آمریکایی، فرانسوی، روسی، عربی، ترکی استانبولی، ایتالیایی همچنین آموزش زبان آلمانی به همراهِ زبان‌های اسپانیایی، سوئدی، هندی، چینی ماندارین، چینی کانتونی، هلندی، پرتغالی برزیلی و تایلندی با استفاده از هلو به سادگی میسر خواهد بود.

از چشم‌اندازهای هلو می‌توان به گسترش و افزایش تنوع زبان‌ها در ماه‌های آینده اشاره کرد. هلو تا ماه‌های آینده زبان‌های ژاپنی، کره‌ای، نروژی، لهستانی، مجارستانی، دانمارکی، عبری، ایسلندی، اندونزیایی و ویتنامی را هم به فهرست شانزده زبان فعلی خود اضافه خواهد کرد.

به علاوه هلو در نظر دارد، در آینده زبان‌های محلی ایرانی مانند کردی، گیلکی، ترکی آذری و … را نیز به فهرست زبان‌های موجود اضافه کند. اگر این اتفاق بیافتد می‌توان گفت اپلیکیشن هلو می‌تواند به یکی از متمایزترین پلتفرم‌های آموزش زبان در ایران تبدیل شود.

دستاوردهای هلو

با همین رویه، هلو در جلب رضایت مخاطبان خود موفق بوده و دریافت میانگین امتیاز ۴.۸ در کافه بازار هم مؤید همین موضوع است. اپلیکیشن هلو توانسته است در کمتر از ۳ ماه پس از معرفی به ۵۰ هزار نصب فعال و بیش از ۵ هزار نظر با میانگین ۴.۸ برسد. همچنین به گفته تیم توسعه‌دهنده قرار است در آینده قابلیت‌هایی به اپلیکیشن اضافه شوند تا از حضور در محیط آن رضایت بیشتری داشته باشید؛ از جمله رقابت آنلاین و تجربه کلی هیجان جدید…!

هلو در اینوتکس ۲۰۱۹

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس که تا کنون ۷ دوره در ایران برگزار شده است، بستری برای عرضه نوآوری و فناوری بوده و هدف آن تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری روی طرح‌ها و استارتاپ ها است.

هشتمین دوره این نمایشگاه از ۱۹ خرداد ۹۸ تا ۲۲ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. در اولین سال معرفی هلو، توسعه‌دهندگان این پلتفرم تصمیم بر حضور پررنگ در این نمایشگاه گرفتند. هلو در نمایشگاه اینوتکس در سال ۴۴-A سالن، کانتر ۱۹۳ پذیرای بازیدکنندگان محترم می‌باشد. به مناسبت ۵۰ هزارتایی شدن هلو، در این نمایشگاه به قید قرعه به ۵۰ نفر از بازدیدکنندگانِ کانتر هلو، اکانت یکماهه‌ی نامحدود هلو هدیه داده خواهد شد.

انتهای رپرتاژ خبری 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یادگیری زبان آلمانی یادگیری زبان انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون گفت: با توجه به افزایش کیفیت ارائه تصویر و افزایش تعداد شبکه‌هایی که در اپلیکیشن آرشیو می‌شود، قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد، به علت سختی این کار برای کاربران در حال تلاش برای توسعه زیرساخت هستیم، با انجام این کار قابلیت دانلود نیز به اپلیکیشن باز گردد.

وی ادامه داد:کاربران می‌توانند با اینترنت دانلود منیجر برنامه‌ها را دانلود کنند، اما در تلاش هستیم شرایط را برای دانلود از تلوبیون به راحتی فراهم شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم
  • سمینار عمومی یونسکو با تأکید بر آینده آموزش دیجیتال
  • ضربه کاری چین به واتساپ
  • رسانه عبری: حزب‌الله استفاده از موشک‌های ضد استحکامات را آغاز کرده است
  • امکان افشای سوالات آزمون‌های آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • آموزش نویسندگی خلاق با این کتاب