Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:02:19 GMT

فاش شدن زودهنگام برنامه فصل آینده لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۴۳۱۵

فاش شدن زودهنگام برنامه فصل آینده لیگ برتر

درحالیکه قرار است برنامه رسمی مسابقات فصل 2019-2020 لیگ برتر انگلیس فردا اعلام شود دیلی‌میل از انتشار پیش از موعد لیست مسابقات، یک روز پیش از اعلام رسمی آن خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید به نظر می‌رسد برنامه رسمی مسابقات فصل 2019-2020 لیگ برتر انگلیس که قرار بود فردا پنج‌شنبه ساعت 9 صبح به وقت محلی منتشر شود به اینترنت راه پیدا کرده و یک روز زودتر منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک اسکرین‌شات از این برنامه که در توییتر منتشر شده به نظر می‌رسد اولین بازی فصل دیدار نیو بویز نورویچ با تاتنهام خواهد بود. منچسترسیتی قهرمان فصل گذشته هم روز دوشنبه بعد از آن با ولوز دیدار خواهد کرد.

 

 

اسکرین‌شات منتشر شده در توییتر نشان‌دهنده بازیهای هفته اول لیگ برتر در فصل آینده است. با اینکه دیلی‌میل می‌گوید هیچ خبر رسمی‌ای وجود ندارد که از صحت این برنامه خبر دهد اما اگر این تصویر درست باشد نورویچ، تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر در هفته اول شروع سختی در پیش خواهد داشت.

 

بر طبق این برنامه نورویچ در هفته اول روز شنبه 10 آگوست به زمین تاتنهام، فینالیست لیگ قهرمانان می‌رود تا با این تیم بازی کند. بازی‌های این هفته با بازی قهرمان فصل پیش، منچسترسیتی در زمین ولوز به پایان می‌رسد.

 

در دیگر بازی‌ها منچستریونایتد فصل را با یک بازی خانگی مقابل برایتون آغاز کرده و آرسنال به خانه کریستال پالاس خواهد رفت.

 

 

لیگ برتر انگلیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس

سپاهان بعد از باخت‌های متوالی این هفته با پیروزی در بازی معوقه شرایط بهتری در جدول رده بندی پیدا کرد و اگر در مصاف با ملوان در انزلی پیروز شود، رفته رفته به شرایط عادی خود باز می گردد و دست کم می تواند  هفته‌های پایانی را با شایستگی بیشتری دنبال کند.

از اصفهان خبر می رسد، باشگاه سپاهان از مورایس خواسته تلاش کند تا به همراه تیم در لیگ برتر دست کم نایب قهرمان شود یا در جام حذفی قهرمانی را جستجو کند تا با رسیدن به این موفقیت‌ها ناکامی تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر کمرنگ شود. این دو اتفاق مهم شانس تیم سپاهان را برای حضور در لیگ نخبگان اسیا افزایش خواهد داد.

سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این رقابت‌ها صعود می کنند و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می شود.

باشگاه سپاهان بنایی برای تغییر در کادر فنی تیم تا پایان فصل جاری ندارد. هر چند که تماشاگران تیم سپاهان در بازی با ذوب آهن هم شعارهایی علیه این مربی سر دادند و خواستار خروج او  از شهر اصفهان شدند. این در حالی بود که سپاهان در این بازی باگل شهریار مغانلو  از روی نقطه پنالتی حریف را شکست  داد.  

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • اعلام سرنوشت نیمکت پرسپولیس برای فصل آینده
  • شمس آذر بازنده سرافراز
  • درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • برنامه و داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور