Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار لرستان در پیام مشترکی درگذشت دکتر محمدرضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار و اندوهبار درگذشت چهره ماندگار و فرهنگ دوستِ عرصه نیکوکاری و فرهنگ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور جناب آقای دکتر محمدرضا حافظی موجب تاءثر و تاءلم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حافظی از فرزندان فرهیخته و نام‌آورِ کهن دیار لرستان؛ انسانی وارسته و نیک سرشت بودند که سالیان درازی از عمر خویش را صرف خدمت به فرهنگ این مرز و بوم و اقدامات خیر و خداپسندانه نموده و از این رهگذر منشاء خدمات ارزشمند فراوانی در گوشه و کنار ایران زمین شدند که هر کدام مصداق بارز باقیات صالحات می باشند.

مرحوم محمدرضا حافظی با تلاشی ستودنی برای تشکیل و تاسیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و با بذل بی دریغ مال خود تا آخرین لحظات عمر گرانبها را بهمراه  دیگرخیرین و نیکوکاران پاک سرشت در خدمت دستگاه تعلیم و تربیت بود  وبه ساخت مدارس بی شماری در اقصی نقاط کشور همت گمارد.

اینجانبان این ضایعه اندوهناک و غمبار را به عموم مردم و به جامعه خیرین و نیکوکاران کشور به ویژه خیرین مدرسه ساز، خادمان فرهنگ این مرز و بوم همچنین مردم شریف لرستان و خانواده آقای حافظی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح عالی این مرد بزرگ علو درجات را مسئلت می‌نماییم.

سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان

سیدموسی خادمی، استاندار لرستان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خانواده مدرسه نماینده ولی فقیه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پیام سردار زارع کمالی آمده. 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مادر گرامی؛ مرحومه سکینه سلطان طاقه باف مادر شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ، موجب اندوه و تأثر شد.

بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این مادران ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

رحلت این مادر فداکار و صبور، یادآور رشادت‌ها و دلاوری مادران این سرزمین است که در دامن مطهر خود فرزندان رشید و برومندی را پرورش دادند تا الگوی بی‌بدیل و پر افتخار جوانان این مرز و بوم و نسل‌های آتی باشند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده محترم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه جنت الهی، هم‌نشینی با شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان گرامی، صبر و اجر مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد
شهید محمدحسین نیرنگ متولد ۱۵ مرداد ۱۳۴۴ که در سن ۱۶ سالگی ۱۸ بهمن ۱۳۶۰ در جریان عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به فیض شهادت نائل شد.
برادرش محمدحسن نیز متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۴۹ است که در سن ۲۰ سالگی ۵ تیرماه ۱۳۶۹ در جریان درگیری با اشرار مسلح براثر اصابت گلوله به پیشانی به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت