Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@15:53:00 GMT

سایپا به رکوردی بالاتر در تولید روزانه خودرو رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۳۴۴۱۲

به گزارش اکوفارس به نقل از سایپانیوز، سیدجواد سلیمانی اظهار کرد: با تلاش ‌مستمر و برنامه‌ریزی و نیز اجرای موفق راهبرد «رونق تولید»، می‌توان مشکلات و معضلاتی نظیر ترک همکاری توسط شرکای خارجی و نیز تحریم‌ها علیه صنعت خودرو کشور را بی‌اثر کرد.

سلیمانی تصریح کرد: با توجه به طراحی و اجرای راهبرد رونق تولید در سایپا، این گروه توانسته در چندماه اخیر روند روبه‌رشد خود را ادامه دهد و پس از تولید بیش از ۴۲ هزار خودرو در اردیبهشت‌ماه، رکورد تولید خودرو در یک روز کاری را باز هم به ‌نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: با ادامه روند کنونی، استراتژی سایپا در سال جاری، یعنی تنوع محصول وارد فاز اجرایی خواهد شد و با توجه به پیگیری مستمر ما برای اجرای پویش ملی بومی‌سازی قطعات صنعت خودرو، امکان تولید محصولات متنوع با استفاده از ظرفیت‌های داخلی در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.

گفتنی است گروه خودروسازی سایپا در پنج‌ ماه اخیر موفق شده تیراژ تولید محصولات خود را با وجود مشکلات و موانع فراروی صنعت خودرو، افزایش داده و با استمرار در عرضه محصول، ضمن کمک به کاهش قیمت در بازار، بیشترین سهم بازار کشور را نیز به خود اختصاص دهد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت خودرو‌های سایپا، تیبا چند؟

زی‌سان: قیمت چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ در این محدوده قرار می‌گیرد و چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ که آپشن‌های بیشتری دارد، یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون فروخته می‌شود.

شاهین اتوماتیک گرانقیمت‌ترین سواری داخلی سایپاست و این یکی در بازار آزاد ۸۳۰ میلیون قیمت خورده است. ساینا دنده‌ای، اما جزو ارزان‌ترین گزینه‌هاست و به‌شکل متوسط ۳۸۰ میلیون پیشنهاد می‌شود.

قیمت روز خودرو‌های سایپا

منبع: روزگار خودرو

tags # سایپا سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید
  • ضرورت همکاری و یکپارچگی پتروشیمی‌ها در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • ریشخند فولاد مبارکه به تحریم‌ها
  • ایجاد فضای رقابتی و تنظیم‌گری در صنعت خودرو با تسهیل در واردات
  • پرداخت مطالبات جاری نیروگاه‌های برق به روز شد
  • آخرین قیمت خودرو‌های سایپا، تیبا چند؟