Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ داود مرسلی فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در تشریح خبر گفت:در اجرای این طرح که با حضورماموران انتظامی شهرستان انجام شد ۲۸ سارق سابقه دار و معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر وبه پلیس آگاهی انتقال شدند.
سرهنگ مرسلی در ادامه تصریح کرد: درتحقیقات از متهمان به سرقت منزل، اماکن خصوصی و سرقت یکدستگاه خودرو پراید اعتراف که اموال مسروقه و خودرو از مخفیگاه متهمان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در پایان تصریح نمود: سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و معتادان متجاهر تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان گردیدند.   انتهای پیام/ن     دستگیری سارقین در ابهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیرویی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا عمادالدینی گفت: از آن جایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها از وجود این دسته از افراد می‌باشد، طرح امنیت محله محور با کارشناسی و احصاء مناطق جرم خیز، و با بهره‌گیری از توان پلیس در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و با همکاری کلانتری‌ها و هماهنگی مقام قضائی ضمن تشکیل تیم‌های عملیاتی با ورود به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها ۹۰ نفر از معتادان متجاهر را جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد و بازپروری معرفی کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: اعتیاد در بسیاری از جرایم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش داشته، لذا لازم است به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق معتادان یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی به ویژه جوانان عزیز بوده و نباید به آن بی تفاوت باشیم، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6064304

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • افزایش ۲۵ درصدی دستگیری سارق در پیرانشهر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳