Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ آشناگر در جلسه کمیسیون  پیشگیری و مقابله با سرقت در شهرستان ،اظهار کرد: طبق گزارش جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان،در راستای اجرای مصوبات کمیسیون و با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی، میزان سرقت در سطح شهرستان طی یک ماه اخیر، هشت درصد کاهش داشته است.

او افزود: لازم است صنف طلا فروشان با بهره گیری بیشتر از ظرفیت نیروی انتظامی، موضوع تامین امنیت واحد های تجاری تحت نظر خود در پاساژ ها و مراکز فروش شهر خرم اباد را بیش از پیش بالا ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون فرمانداری خرم آبادگفت : یکی از موضوعاتی که می تواند به کاهش میزان سرقت از واحد های مسکونی کمک کند، اجرای طرح نگهبان و پلیس محله است که در دستور کار جلسه آینده قرار خواهد گرفت.

 آشناگر خاطر نشان کرد: در موضوع پیشگیری سرقت از مراکز خدماتی و اداری، ابتدا باید خود دستگاه های اجرایی برنامه ریزی و اقدام لازم را بعمل آورند و موضوع شناسایی و برخورد با سارقان و ضایعاتی فروشی های عرضه کننده اموال مسروقه در گام بعد قرار دارد.

او بیان کرد: کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان با جدیت تمام پیگیر موضوع تمرکز ضایعاتی فروشی ها در یک محل مشخص و در قالب یک مجتمع، خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تامین امنیت دستگاه های اجرایی سرقت معاون نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱۲ درصدی ترانزیت کالا‌های نفتی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جواد هدایتی، مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه تجارت خارجی گفت: میزان گذر کالا (ترانزیت) از ایران در سال گذشته به ۱۴ میلیون ۷۵۰ هزار تن رسیده است. بررسی آمار ده سال گذشته نشان میدهد در سال ۱۴۰۲ بیشترین میزان کالا از کشورمان عبور کرده است.

هدایتی در ادامه افزود: بیشترین میزان عبور کالا (ترانزیت) از کشورمان در ده سال گذشته در سال ۱۳۹۳ بوده، که میزانش ۱۲.۳ میلیون تن ثبت شده است. میزان عبور کالا در سال گذشته در مقایسه با سال ۹۳ حدود ۲.۵ میلیون تن افزایش داشته است.

وی با اشاره به روند افزایش گذر (ترانزیت) کالا از کشورمان در سال‌های بعد از کرونا گفت: در سال گذشته در هر دو شاخص گذر فرآورده‌های نفتی و کالا‌های غیر نفتی افزایش داشته ایم. میزان عبور کالا‌های غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ به رقم ۹.۴ دهم میلیون تن رسید، که نسبت به سال قبلش ۳۸ درصد افزایش داشت. در سال ۱۴۰۱ میزان عبور کالا حدود ۶ میلیون ۸۰۰ هزار تن بود. حجم میزان عبور کالا‌های غیرنفتی در سال گذشته با میزان عبور کل کالا‌ها (نفتی و غیر نفتی) در سال ۱۴۰۱ یکی بوده است.

مدیرکل ترانزیت سازمان راهداری درباره میزان عبور (ترانزیت) کالا‌های نفتی نیز بیان کرد: پارسال میزان عبور فرآروده‌های نفتی از ۲.۵ میلیون تن به ۵.۳۵ میلیون تن رسید، که با افزایش ۱۱۲ درصدی روبرو بوده است. بیشترین میزان عبور فرآورده‌های نفتی نیز متعلق به سوخت بوده که از اقلیم کردستان عراق به بنادر جنوبی کشور حمل شده است.

هدایتی اظهار داشت: بر اساس هدف گذاری برنامه هفتم میزان ترانزیت کالا از ایران باید به ۵۰ میلیون تن برسد. برای رسیدن به این هدف توسعه زیر ساختها، افزایش نرم افزار‌های حمل و نقل، تنظیم قوانین و مقررات و هماهنگی‌های بین بخشی را باید در نظر گرفته شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • کاهش جرائم مربوط به سرقت در ۱۵ حوزه قضایی 
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • افزایش ۱۱۲ درصدی ترانزیت کالا‌های نفتی در سال ۱۴۰۲
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش