Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ نباتات جهادکشاورزی استان یزد با اشاره به ارائه نشدن گزارشی مبنی بر هجوم ملخ‌های مهاجر به یزد، گفت: از آنجایی که در حال حاضر وزش غالب باد به سمت یزد نیست، فعلاً خطری یزد را تهدید نمی‌کند.

«مرتضی فتاحی اردکانی» با اشاره به هجوم ملخ‌های مهاجر به بخش‌هایی از استان فارس و اعلام وضعیت قرمز در این استان، اظهار کرد: هر چند شیراز یکی از استان‌های همجوار با یزد محسوب می‌شود اما هجوم ملخ‌ها به شهرستان لار و حوالی آن اتفاق افتاده که فاصله زیادی تا یزد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته این جمعیت مهاجر تحت تاثیر وزش باد نیز حرکت می‌کند و از آنجایی که در حال حاضر وزش غالب باد به سمت یزد نیست، فعلاً یزد از این جهت تهدید نمی‌شود.

مدیر کل حفظ نباتات استان با اشاره به این که دیده‌بانان حفظ نباتات به صورت جدی مواظب هجوم ملخ‌های مهاجر به یزد هستند، گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر هجوم این جمعیت در استان دریافت نشده و فعلاً خطری یزد را تهدید نمی‌کند اما با این وجود آمادگی مقابله با این آفت متناسب با تجهیزات و ادوات از سوی سازمان حفظ نباتات کشور فراهم شده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۳۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» آغاز معادلات جدیدی برای منطقه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله احمد مبلغی در حمایت از پاسخ کوبنده نظامی ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

جنایات رژیم اشغالگر قدس در ماه‌های اخیر علیه مردم مظلوم غزه دارای ماهیت ضدانسانی و ضد جهانی و ضد امت اسلامی است، این رژیم آشکارا ثابت کرد خطری برای ارزش‌های اولیه انسانی است و روشن است وقتی چنین ارزش‌هایی مورد هجوم قرار می‌گیرد ارزش‌های دیگر به‌طریق‌اولی نادیده و مورد هجوم قرار می‌گیرند رژیمی که با گستاخی تمام دست به نسل‌کشی فلسطینیان مظلوم زده است روشن است که دیگر هیچ قاعده و قانونی انسانی و نه بین‌المللی را نمی‌شناسد در همین چهارچوب دست به گستاخی بیش از حد زد و کنسولگری ایران را هدف قرارداد در پی این حمله آیه شریفه «ومکروا و مکر الله والله خیر الماکرین» به‌صورت آشکار تجلی یافت؛ زیرا ایران اسلامی به دست سپاه قدرتمند پاسداران به این گستاخی پاسخ داد ابعاد این پاسخ فراتر رفت و توانست هم‌زمان نتایج و فواید مهمی را در پی‌آورد از جمله اینکه: جان تازه‌ای به مقاومت بخشید، آغاز معادلات جدیدی برای منطقه شد، رژیم صهیونیستی را در ترس دائمی قرارداد و دل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را شاد و امیدوار نمود.

به لطف الهی جمهوری اسلامی ایران پویاتر و قدرتمندتر در صحنه حاضروناظر است و تحت رهبری مقام معظم رهبری به‌صورت فعال هر توطئه‌ای را خنثی می‌کند.

کد خبر 6079610

دیگر خبرها

  • پایش مزارع کلزا در منطقه چنقرالوی پل شهرستان ارومیه
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس
  • مبارزه با انواع بیماری و آفت در سطح دو میلیون و ۲۰۰هزار هکتار از مزارع کشور
  • پاکسازی ۱۴۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی لرستان در برابر بیماری قارچی زنگ زرد
  • تا کنون خسارتی از آفت «زنگ زرد» در مزارع لرستان گزارش نشده است
  • عملیات «وعده صادق» آغاز معادلات جدیدی برای منطقه شد
  • هجوم هواداران بدون بلیت به کنسرت معین در شهر وان (فیلم)
  • اخراج بیش از ۱۰۰ پناهجوی افغانستانی‌
  • ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزارها مشارکت دارند
  • مشارکت ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها